Ikke navnløs lenger

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Da var vi falt til ro med et navn til lille prinsen :)
På to ukers dagen falt det på plass.
Det har ikke vært lett, men nå er han ikke navnløs lenger, lille Charlie Alexander. ❤

ImageUploadedByBV Forum1374082834.355802.jpg

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Gratulerer med fattet avgjørelse! Godt å ha navnet i boks, og så fint og annerledes!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Gratulerer med fattet avgjørelse! Godt å ha navnet i boks, og så fint og annerledes!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013
Tusen takk.
Ja det er herlig å ha det i boks.
Vi har jo snakket om Charlie hele graviditeten siden vi fant ut det ble gutt.
Men det sa ikke helt klikk det heller.
Mannen var hele tiden sikker på Charlie, men når vi tilføyde Alexander så ble det mer rett ;)
Ikke alltid det sitter mediene gang :P

Tusen Takk jenter ♥

♥ Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin ♥

Heldige dere!
Husker du bragte opp Charlie tidlig, synes det er både fint og kjekt :-) Men dobbeltnavn er jo gull når alle blir fornøyd. (og seks stavelser er jo heltoverkommelig jmf navnvalget til smurfine88 over :-) )

Her har mannen kapitulert og sagt at jeg får velge siden jeg mener at det var han som fikk førstevalget sitt sist. Problemet er bare at han virkelig misliker mitt ønskenavn denne gang, så jeg er ikke komfortabel med å triumfe det gjennom... Vurderer å gå for dobbeltnavnløsningen mittnavn+Magnus (sambos navn) for å sukre pilla, men all den tid jeg bare ønsker bruke første navn føles også det litt feil...

Heldige dere!
Husker du bragte opp Charlie tidlig, synes det er både fint og kjekt :-) Men dobbeltnavn er jo gull når alle blir fornøyd. (og seks stavelser er jo heltoverkommelig jmf navnvalget til smurfine88 over :-) )

Her har mannen kapitulert og sagt at jeg får velge siden jeg mener at det var han som fikk førstevalget sitt sist. Problemet er bare at han virkelig misliker mitt ønskenavn denne gang, så jeg er ikke komfortabel med å triumfe det gjennom... Vurderer å gå for dobbeltnavnløsningen mittnavn+Magnus (sambos navn) for å sukre pilla, men all den tid jeg bare ønsker bruke første navn føles også det litt feil...
Det er ikke lett nei å få alle fornøyde.
Håper dere kommer til enighet dere også ❤

Gratulerer med navnevalget :) flott at dere endelig har funnet et som dere begge liker. Fint navn også :)

Gratulerer med navnevalget, er virkelig ikke lett å finne det perfekte navn:)

Jente april 2008 ❤
Gutt april 2010 ❤
Jente juni 2013 ❤

Fint navn til en flott gutt! :)

Veldig fint navn og for en kjekkas :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Fint navn til en skjønn gutt :)

Så fint navn :)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011