Ikke nå igjen !!! :(

Vaiana

Flørter med forumet
Har blitt gravid igjen etter en MA i mars. 2barn fra før og er ca 6-7 uker nå...
Veldig trøtt, svimmel og kvalm de siste dagene og når jeg kom hjem nå og gikk på toalettet var der brunt blod/utflod i trusen....
Er sååå redd for at det ikke skal gå veien..
Kjenner jeg ble veldig mye dårligere og redd så ligger på sofaen og tør ikke røre meg.. tenk om magesmertene kommer nå, friskt blod osv dom sist når det hadde gått galt! Er så bekymret og redd! :(:(:(

Å nei! Og så typisk at det skjer en fredag ettermiddag i tillegg :(

Har du mulighet til å få bli liggende på sofaen og ta det med ro i dag? Håper inderlig det bare er uskyldig!!

Å nei! Og så typisk at det skjer en fredag ettermiddag i tillegg :(

Har du mulighet til å få bli liggende på sofaen og ta det med ro i dag? Håper inderlig det bare er uskyldig!!

Ja er så typisk! Samme som sist, da var det en lørdag. Men da var det mye friskt blod og veldige magesmerter.. nå var det "bare" mye brunt ..
dette har aldri skjedd i de andre svangerskapa..
Har planer med barna om å dra på et show nå kl17.. er ikke langt unna, men ble brått usikker.. enten dra å håpe det går bra, få tankene på andre ting.., eller ligge her å kjenne etter

Huff, vet akkurat hvordan det føles [emoji20] håper det er uskyldig [emoji173]️

Jeg hadde også en liten blødning idag, 3.gangen dette svangerskapet. Skikkelig kjedelig [emoji20]

Uff, håper spiren klamrer seg fast! Kjenner følelsen, men det er ikke så mye en kan gjøre desverre. Men skader nok ikke å ta det litt rolig om du kan. :)

God klem, håper det er uskyldig :(

Brunt er jo et tegn på gammelt blod. Du har ikke løftet litt for tungt, tørket deg for hardt eller noe sånt? Som jeg har forstått det så er slimhinnene der nede veldig skjøre

Takk dere
Det har ikke kommet noe mere :nailbiting:
Jeg har bare lagt rett ut på sofaen etter at jeg kom hjem.. ligger å kjenner etter.
Føler kanskje at det murrer litt i magen? Småvondt.. men det kan hende det bare er fordi jeg ligger å kjenner etter..Er såå redd :(

Brunt er jo et tegn på gammelt blod. Du har ikke løftet litt for tungt, tørket deg for hardt eller noe sånt? Som jeg har forstått det så er slimhinnene der nede veldig skjøre

Ja jeg krysser alt jeg har for at det er noe annet enn begynnende sa/ma.. grusomt å gå å lure.. jeg har vært på en liten gåtur i dag, litt bratt.. ikke noe anstrengende eller lang tur.. hadde holdt meg veldig for å gå på do, og når jeg endelig kom hjem så var der en del brunt blod/utflod? i trusa :scared001

Huff, vet akkurat hvordan det føles [emoji20] håper det er uskyldig [emoji173]️

Jeg hadde også en liten blødning idag, 3.gangen dette svangerskapet. Skikkelig kjedelig [emoji20]

Blir så bekymret!! Får du rød eller brun blødning?
Sist jeg mista var det rødt og magesmertene (som rier) kom raskt. Så stoppet alt opp og vi oppdaget på ul at fosteret var dødt.. er så redd for at det er det som har skjedd nå, en liten forvarsel bare:smiley-angelic001

Har hatt litt brun utflod på og av den siste uka. Ul 5+2 viste tom fostersekk, 5+4 så de mer, og kunne kanskje se ut som hjertet slo, men det var så lite så det var umulig å si. Kvalmen har også kommet for fult i etterkant. Men oppdager fortsatt litt brun utflod fra tid til annen. Leste at noen hadde fått forklart det som at når livmor strekker seg kan det komme små blødninger som bruker tid på å komme ut, derfor blir det brunt :) skal ha ny ul på onsdag da.

Tror det går bra jeg :)

Håper det går bra! Dra til legen på mandag og få deg henvisning til ul.

Har hatt litt brun utflod på og av den siste uka. Ul 5+2 viste tom fostersekk, 5+4 så de mer, og kunne kanskje se ut som hjertet slo, men det var så lite så det var umulig å si. Kvalmen har også kommet for fult i etterkant. Men oppdager fortsatt litt brun utflod fra tid til annen. Leste at noen hadde fått forklart det som at når livmor strekker seg kan det komme små blødninger som bruker tid på å komme ut, derfor blir det brunt :) skal ha ny ul på onsdag da.

Tror det går bra jeg :)
Har du noe murringer i magen? Håper det går bra.. kjenner etter på alt...tærer på!

Kan jo være greit å holde seg hjemme og i ro dersom du får mer blod gjennom helga?

Blir så bekymret!! Får du rød eller brun blødning?
Sist jeg mista var det rødt og magesmertene (som rier) kom raskt. Så stoppet alt opp og vi oppdaget på ul at fosteret var dødt.. er så redd for at det er det som har skjedd nå, en liten forvarsel bare:smiley-angelic001

Jeg har hatt brunt, rustrødt og lys rødt/rosa, så alle varianter her. De gangene jeg har hatt MA, har det også vært alle varianter, så virker ikke som det finnes noen fasit heller..

Det er klart man blir bekymret, skulle bare mangle egentlig. Jeg har bestemt at jeg ringer lege viss det blir noe mer. Det gav seg umiddelbart igår.

Håper du får ul snart og at alt er i skjønneste orden [emoji8]

Back
Topp