ikke nå igjen da:(

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
hadde oppkast de første 3 mnd i svangerskapet,så gikk det over men så får jeg oppkast sånn innimellom
kan gå en stund mellom hver gang jeg får sånn at jeg kaster opp.
flere som har det sånn ?

lei av å føle meg dårlig ,føler liksom at jeg ikke får nyte graviditeten......

Har hatt det sånn i forige svangerskap :( ikke noe godt.. holdt vel på i 4 mnd..siste mnd var sånn på og av :( men det går over, og daaa kan man nyte det :D hehe..

Holdt på sånn i mitt forrige sv.skap.. måtte ta kvalmestillende hver dag til ca uke 20..! Forferdelig slitsomt når man har andre å ta seg av i tillegg!! God bedring!

Holdt på sånn i mitt forrige sv.skap.. måtte ta kvalmestillende hver dag til ca uke 20..! Forferdelig slitsomt når man har andre å ta seg av i tillegg!! God bedring!

Enig der! hadde min eldste datter hjemme 2 dager i uke når jeg var gravid sist! var utrolig slitsomt i denne kvalmeperioden, da var hun 2 år så var litt vanskeligere å ha med å gjøre enn nå :P

da jeg gikk gravid med jentungen kastet jeg opp hver eneste dag i 7 mnd ,så det var vel det verste svangerskapet ever......
når jeg gikk med gutten min kastet jeg opp 1 gang , angst for oppkast;/

Kastet opp nesten hver dag gjennom hele forrige svangerskap. Ligger an til å bli samme denne gangen, tør ikke håpe på noe annet. Det får heller bli en overraskelse om det plutselig skulle gå over.

Jeg spydde og var kvalm til uke 16+1/2, nå har jeg hatt noen herlige dager uten :) Er 16+5 i dag og satser veldig på at det er over nå!

spydde omtrent hele sist svangerskap, og er ganske dårlig denne gang også. Mye bedre enn sist, men det er enda dager hvor jeg spyr. Og er stuå trett om dagene. Men det er vel bare sånn det er for noen. Går bra nå når jeg er sykemeldt og får slappet av og lyttet til kroppens signaler!=)

Back
Topp