Flotte: (kaller deg det jeg, hehe)... Så flott at det nye familiemedlemmet satt denne gangen, ser du er 14 uker på vei nå :) Snart ordinær UL :)) Ikke vært her inne på lenge så har ikke sett før nå. MEn ble super glad på deres vegne :) Begynner å nærme seg her nå. Men har selvfølgelig fått lungebetennelse. som om ikke lungene har dårlig med plass fra før til å fungere optimalt :) Ønsker deg også lykke til videre i svangerskapet :))
Bagera: Jo stemmer nok at vi er i samme termin forum igjen :) Har lagt merke til deg der inne. Selv er jeg ikke så aktiv der. Vet ikke hvorfor. Har vært mye dårlig i dette svangerskapet så har for det meste ligget nede, vanskelig å skrive da ;) Ja de søte 4 åringene kan utrolig mye. Og min "lille" storesøster snakker også mye om lillesøster. Ho syns nok det har vært lenge å vente, men virker som ho har slått seg til ro nå. Ho malte nettopp et fint hjerte til lillesøster (og skrevet navnet hennes på det) <3 Håper det går bra med dere også :)
Camomille: Tusen takk, ja det går bra her :) Så lenge babyen vokser og har det bra så er jeg så glad så <3 Isabella gleder seg masse :)) Håper det er like stas når babyen kommer også ;) Åssen går det med dere??Hæ nå ser jeg at du også er gravid igjen :)) Å så gøy, GRATULERER :) Nå ble jeg glad :)