Ikke mye liv, men kommer med en oppdatering herfra :)

Ida82

Forumet er livet
Idag er jeg 16 uker på vei med ny spire. Har gått bra så langt, og jeg håper alt jeg kan på at det fortsetter denne veien!!! :) Så her har vi det bra om dagen, og koser oss riktig. Har hatt et litt "tyngre" svangerskap denne gangen enn med Isabella. Kvalm og trøtt etc. Men Isabella gleder seg hvertfall til å blir storesøster, ho skal visst passe så godt på :) <3

Hvordan går det med dere andre????

Gratulerer Ida! Så hyggelig at dere har fått det til igjen :-) har du termin i mai eller? Jeg var opprinnelig i mai-klubben jeg og, men mistet i uke 8 :-( Nå prøver vi videre og håper jeg ogs? snart treffer :-) Har dere assistert denne gangen også? Lykke til videre i svangerskapet :-) (jeg er tidligere flotte )

Ååå så gøy!!!=)=) Lykke til videre!!

og flotte, krysser fingrene for at den sitter snart!!=)

Vi har det bra, Patrick er 4 år idag!! Lillebror William er strax 15mnd :) 

Stor klem fra Malin (Tidligere [Malin] ) =)

Å så godt å høre fra dere igjen :) Flotte : Veldig leit at du måtte miste. Ikke noen god opplevelse. Men ser at dere er på an igjen nå :) Så gøy :) Ønsker dere all lykke til i dette svangerskapet!! Når er termin? Ja var prøverør denne gangen også. Ja jeg har termin 11.mai (12. mai i følge jordmor, men utfra beregning når egg befruktes så er det 11. mai).
Og Malin, kos å høre at dere har det bra :) Dere har jo 2 "store" gutter dere nå :)

Jeg venter foresten ei jente til jeg :) Eller VI venter ;)

Så stas:-) det går fort til mai nå da. Vi traff igjen nå i desember, så krysser fingrene for at den holder seg på plass nå. Foreløpig 8. September er termin. Lykke til med resten av svangerskapet:-)

Heihei! Lenge siden jeg har vært her inne, hyggelig å se at noen er innom nå og da! Havner vi i samme terminforum igjen?? Her kommer det en lillesøster i begynnelsen av mai. Tiril gleder seg veldig, snakker mye babyen. Fireåringer er noen herlige skapninger, hun overrasker meg stadig med hvor flink hun er, og hvor mye hun kan. Håper alt står bra til med alle her inne:) Klem fra oss

Håper det fortsatt går bra med deg Ida! :) Tenker Isabella gleder seg :)

Flotte: (kaller deg det jeg, hehe)... Så flott at det nye familiemedlemmet satt denne gangen, ser du er 14 uker på vei nå :) Snart ordinær UL :)) Ikke vært her inne på lenge så har ikke sett før nå. MEn ble super glad på deres vegne :) Begynner å nærme seg her nå. Men har selvfølgelig fått lungebetennelse. som om ikke lungene har dårlig med plass fra før til å fungere optimalt :) Ønsker deg også lykke til videre i svangerskapet :))

Bagera: Jo stemmer nok at vi er i samme termin forum igjen :) Har lagt merke til deg der inne. Selv er jeg ikke så aktiv der. Vet ikke hvorfor. Har vært mye dårlig i dette svangerskapet så har for det meste ligget nede, vanskelig å skrive da ;) Ja de søte 4 åringene kan utrolig mye. Og min "lille" storesøster snakker også mye om lillesøster. Ho syns nok det har vært lenge å vente, men virker som ho har slått seg til ro nå. Ho malte nettopp et fint hjerte til lillesøster (og skrevet navnet hennes på det) <3 Håper det går bra med dere også :)

Camomille: Tusen takk, ja det går bra her :) Så lenge babyen vokser og har det bra så er jeg så glad så <3 Isabella gleder seg masse :)) Håper det er like stas når babyen kommer også ;) Åssen går det med dere??Hæ nå ser jeg at du også er gravid igjen :)) Å så gøy, GRATULERER :) Nå ble jeg glad :)

Back
Topp