Ikke mye gravidglød

ImageUploadedByBV Forum1374745899.035249.jpg

Kun en haug med kviser:-/ avhengig av bb cream før jg deler bilde.. Røyter sinnsykt mye.. Med de to forrige hadde jeg fint tjukt hår og bedre hud.. :-P noen andre som strever med kviser.. Hvordan er det å bruke kviseskrubb med aha syre? Noen som vet? Står ikke noe om det på tuben.. Eller har noen andre gode midler?

Termin 23/24februar
Kjenner du meg igjen, hysj!
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ingen glød her heller. Kun masse småkviser. Blir gal! Håper det gir seg snart:p

Termin 09.februar med første frøet:)

Jeg har også en del små kviser, men det hadde jeg fra før også.
Ellers ser jeg trøtt ut, og kan ikke skryte av at det er så mye glød her.

Jeg har nesten aldri hatt kviser før, men nå har jeg masse sånne bittesmå nupper i kinnene og får av og til skikkelige kviser på nesen og haken... Merkelig. Håret er heldigvis på stell :)

Ingen gode råd dessverre :( sliter veldig med betennelse i talg kjærtelen.. Får utbrudd hver sommer, ser ut som røde kviser.. Bare denne sommeren kan jeg ikke bruke kremen min :(

Kvisene popper frem en etter en... røyter massr jeg også :( akkuratt som jeg gjorde med dicte ....

Jente født januar 2010 og gutt født august 2011 og spiren i magehuset ventes 03.02.14 :)

Masse kviser og nupper her og :-/ Har nesten aldri til vanlig. Er også litt grønn i trynet og ser trøtt og sliten ut.. yey :-p

Samme her!
Men BB cream gjorde bare vondt verre! Jeg bruker nå hudpleieserie fra Herbali som virkelig gjør underverker !! Blir ikke så rød/rosa i ansiktet.
Bruker også aloe vera shampooen deres, etter å ha prøvd 3 andre frisørprodukter..

Samme her, panna er full av nupper..
Jeg bruker så og si aldri å ha kviser/nupper i ansiktet.. men denne gangen så kom de nesten før pos test.. kanskje det er jente denne gangen da ;-)

♥Lars Gunnar 06.02.12♥ lille spire 07.02.14 ♥

Back
Topp