Ikke morsomt!

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Er det helt seriøst BARE jeg som ikke syns Valen, eller forsåvidt Ecbo (feilstavet?) er noe morsomme? Ok, Valen har kanskje et visst talent for å etterlikne folk, men ellers... Det skjer nesten aldri at noe av den typen humor treffer meg. [8D] Og jeg hører nesten aldri noen som er enige, alle syns de er kjempemorsomme. [8D]
Og Jul i Tøyengata, nei vettu hva...

Valen er ei stor klyse i mine øyne, så det så. [;)]

Nei, du er ikke alene. Valen er det aller verste som finnes, skjønner ikke at noen syns det er morsomt. Hele fyren er en vits og en skam for humor-Norge. Jepp!

ORIGINAL: Ankii89

Synes heller ikke det er morsomt [8D] Tydeligvis ikke min type humor!

Bra det ikke er KUN meg som er 100% utenfor. [:D]

ORIGINAL: Ankii89

Synes heller ikke det er morsomt [8D] Tydeligvis ikke min type humor!

Helt enig med deg, men første gangen jeg har hørt noen som er enige!!

Gidder ikke se på han engang[:'(]

Valen er ikke min greie, heller. Men jeg synes Espen Eckbo ofte er morsom. Jul i Tøyengata var ikke så bra, men Tett på tre, de første påskenøttene på TV2 og Nissene på låven er jo kjempebra.

Valen er veldig ensidig og har billige vitser. Espen Eckbo er mye flinkere til å kombinere det litt såre med det humoristiske, så man får sympati for figurene hans, synes jeg.

ORIGINAL: Sonja Borge

Valen er ikke min greie, heller. Men jeg synes Espen Eckbo ofte er morsom. Jul i Tøyengata var ikke så bra, men Tett på tre, de første påskenøttene på TV2 og Nissene på låven er jo kjempebra.

Valen er veldig ensidig og har billige vitser. Espen Eckbo er mye flinkere til å kombinere det litt såre med det humoristiske, så man får sympati for figurene hans, synes jeg.

Klarer ingenting sånt, jeg. Men veldig mange i familien min ser på og syns det er SÅ morsomt. [8|]

syns ikke det var noe morsomt[:-]

Jeg eeeeeeeeeer så enig! Jeg skjønner at mannen er flink - kan godt strekke meg til kjempeflink, til og med - men synes overhodet ikke han er morsom. I det hele tatt. Noensinne. E V E R.. [8|]

anstrengt humor... jeg ler ikke.... [8|]

har heller aldir hatt sansen for VAlen,men så var vi på en live show med han.det ble noe helt anna!!!
så han må faktisk oppleves live.jeg klarer ikke å synes det på tv`n er morsom nei.

Back
Topp