ikke min dag i dag

addi

Forumet er livet
det startet med at jeg forsovet meg. Og jeg HATER å forsove meg! Drittstart på dagen [:'(][:'(]
Så skulle storebror egentlig i barnehagen i dag, slik at vi hadde litt arbeidsro hjemme. Vanligvis våkner han mellom 7 og 8 og vill stå opp. Han våknet også i dag. Men i steden for å mase og rope satt han stille og rolig i rommet sitt og lekte uten å gi et lyd fra seg. Så ingen barnehagen for han i dag.
Så hadde Fredrik termin til 6 ukers kontroll hos legen. Vi var allerede sent ute og jeg måtte kjøre med en gang etter jeg våknet. Var likevel litt forsinket, som førte til en krangel med den helvetes drittkjerring på legekontoret. Så var det bare en ubrukelig turnuslege på kontoret som ikke kunne svare på mine spørsmål og jeg fikk derfor en ny legetime langt ut i april.
Så stoppet jeg på barnehagen for å hente utedressen til Fridtjof, som jeg gjerne skulle har hatt hjemme over påske. Men hele barnehagen var på tur i fjera og dørene var stengt.
Nå er jeg hjemme igjen, er i veldig dårlig humør, storebror nekter å sove middagshvis og jeg har ikke engang fått meg en kopp kaffe for å ikke snakke om en matbitt.
Ikke min dag i dag.

ORIGINAL: addi

det startet med at jeg forsovet meg. Og jeg HATER å forsove meg! Drittstart på dagen [:'(][:'(]
Så skulle storebror egentlig i barnehagen i dag, slik at vi hadde litt arbeidsro hjemme. Vanligvis våkner han mellom 7 og 8 og vill stå opp. Han våknet også i dag. Men i steden for å mase og rope satt han stille og rolig i rommet sitt og lekte uten å gi et lyd fra seg. Så ingen barnehagen for han i dag.
Så hadde Fredrik termin til 6 ukers kontroll hos legen. Vi var allerede sent ute og jeg måtte kjøre med en gang etter jeg våknet. Var likevel litt forsinket, som førte til en krangel med den helvetes drittkjerring på legekontoret. Så var det bare en ubrukelig turnuslege på kontoret som ikke kunne svare på mine spørsmål og jeg fikk derfor en ny legetime langt ut i april.
Så stoppet jeg på barnehagen for å hente utedressen til Fridtjof, som jeg gjerne skulle har hatt hjemme over påske. Men hele barnehagen var på tur i fjera og dørene var stengt.
Nå er jeg hjemme igjen, er i veldig dårlig humør, storebror nekter å sove middagshvis og jeg har ikke engang fått meg en kopp kaffe for å ikke snakke om en matbitt.
Ikke min dag i dag.

Er det ikke typisk! Første måltid blir liksom middag, og det er knapt en orker å lage det fordi en er helt tapt for krefter og deppa over alt som går gale! Synes det er så unødvendig av folk som jobber i service yrker å oppføre seg som sure potter (hun på legekontoret) - de må jo vise litt mer forståelse!! Håper du får en fin dag resten av dagen i dag da!!

Aaaaw, en klassisk møkkadag du har fått, skjønner jeg... Trøsten er vel at da kan det bare bli bedre [;)] Men det er utrolig kjipt og stressende, og det påvirker jo resten av dagen desverre. Du får unne deg noe godt til kaffen og be mannfolket om å ta ungene ut på trilletur når han kommer hjem, så du får tatt en pust i bakken og samlet deg litt [:)]

verdens beste ektemann har vært veldig snill mot meg og har sørget for at jeg fikk en litt positivt vendig på dagen. Isteden for å fortsette med den jobben han hold på bæret han inn alle mine flytteeseker med bøker, slik at jeg kunne få alt på plass i den nyeoppussete kontoret mitt. Så da har jeg faktisk kommet veldig langt med dette i dag og føler meg litt bedre. 

uff, sånne folk som sitter på legekontorer er sååååå ubruuukelige[:'(] grettene folk må jeg få si!!!

men bra du fikk en litt bedre dag når samboern din hjalp deg bære inn på kontoret [:D] suupert!!

Godt du fikk litt hjelp da midt i den klassiske drittdagen[:)]

Back
Topp