Sylvia80
Gift med forumet
...i dag morges verket det i høyre side, og når jeg var på do var det såvidt litt misfarga. Dro etterhvert på legevakta, og hun sjekka og fant en frisk blødning fra livmorhalsen.. Dro på sykehuset og fikk UL der. De fant ikke noe galt med egglederne, så kunne ikke forklare smerten på høyre side.. Men de fant en fostersekk i livmora der den skal være, men ellers var det for smått til å se noe. Og bekreftet blødning fra livmorhalsen. De kunne ikke verken bekrefte eller avkrefte at alt var bra. Men kan se ut som jeg er kortere på vei enn mens tilsier da, så det kan forklare at de ikke så noe mer og at det var så lite. Jeg har jo laaange sykluser så det er ikke såå rart.. Nå må jeg bare ta det med ro, slappe av så godt jeg kan og krysse fingrene, skal på UL igjen torsdag og håper alt er som det skal og at blødningene stopper til da.. Det er ikke mye på papiret heldigvis.. Var så sikker på det gikk galt i dag og har grått så masse... Er så redd... Kryss fingrene for spiren min er dere snille?