Ikke mett av mm..

FruEriksen

Betatt av forumet
Er det flere som synes det virker som om babyen ikke blir skikkelig mett av mm/mme lenger? Alexandra spiser mer og oftere og oftere. Hun spiser seg mett, men det varer ikke så lenge som før, før hun blir sulten igjen.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Hvor lenge har det vært sånn? Høres litt ut som du har økedøgn. Men spørs hvor lenge det har vart.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sånn er det i perioder gjennom helle ammetiden. Økedøgn kan fort vare i opptil ei uke og de ukene kan komme rett som det er ;) Det er vanlig at intervaller på måltider endrer seg ofte, ettersom babyen vokser og trenger mer. Det er jo slik med mme også men da gir man jo bare mer - ammer man trenger man litt tid før å få økt melkemengden, og da er det hyppige måltider som skal til. Det er også helt normalt at vekten ikke går gjevt oppover men i litt "trappetrinn".

Sent from my iPhone using BV Forum

Det blir sagt at økedøgn rundt 3 mnd alderen er den verste og tøffaste.

Sent from my iPad using BV Forum

Er det flere som synes det virker som om babyen ikke blir skikkelig mett av mm/mme lenger? Alexandra spiser mer og oftere og oftere. Hun spiser seg mett, men det varer ikke så lenge som før, før hun blir sulten igjen.

Det har vært slikt hos oss siden vesla ble 3 mnd. Det går stortsett bra om dagen men krisen starter om kvelden.. da kjenner jeg at hun vil gjerne ha mer melk:( også har jeg nok melk på natta men hun spiser oftere enn før (2-4ganger) Det ser ut at det er flere her som har det samme problemet med amminga hos februarbarna så det gir meg håp ;)

Ah, hadde ikke hørt at økedøgn ved 3 mnd er værre enn tidligere. Det forklarer jo saken :-)

Ååååh, nå ble jeg veldig lettet! Trudde nesten jeg hadde forlite melk for henne siden hun henger på puppen heeeele tiden.... Håper det er over snart :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp