Ikke mer spekemat!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Går egentlig greit å ofre spekemat for min del. Spiser stort sett bare det på pizza, og da går det jo fint :)

Spiser det stort sett som pålegg, og da bare iblant siden det koster litt. Litt krise, for jeg er veldig glad i det, men ikke total krise. Men kan jo fremdeles ha det på f.eks pizza.

Jeg er utrolig glad i spekemat og har til vanlig salami, fårepølse eller spekemør på brødskiva daglig, så jeg savner det jo i de 9 månedene, men det er ikke et problem eller krise å ikke kunne spise det for jeg ville aldri tatt den risikoen.

Jeg er veeeeldig glad i det, så litt krise, men absolutt verdt å være uten :p

Kommer til å savne det, spesielt på 17 mai! Men går egentlig helt fint uten, koser meg masse med det i permisjonen istedenfor :)

Mannen vant ett fenalår 17 mai sist jeg var gravid, det skulle vi spare til jul, men hadde vært hull på plasten, så det var myglet, litt skuffet da :dead:

Absolutt ingen krise, men elsker å spise speltlompe med avokado, spekeskinke, egg, salat, agurk og paprika... men, ingen krise som sagt ;)

Går fint er verre med indrefilet. Jeg elsker det men tanken på at den må vær gjennomstekt= tørr og seig. Det er det første jeg kommer til å spise etter fødselen!

KRISE! :eek: Eeeeelsker tapas, og fast på planken er masse spekeskinke og manchego. Selvfølgelig verdt det, men ÅH SOM JEG KOMMER TIL Å SAVNE DET! Får trøste meg med pizza med parmaskinke, pesto og mozzarella frem til fødsel.

Like ille er det å måtte spise gjennomstekt biff... :meh:

Back
Topp