Ikke meininga å ...

<3 BAMBINO E>

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Ødelegge stemninga på fredag kveld ;) MEN hvordan går det med knipinga damer ? Har i det siste kjent noe nedpress og nevnte det for jordmor da jeg var der denne uken. Ho fortalte at kniping også hjelper mot dette om man er flink å gjør knipinga når man står.. Helst 200 om dagen, men fint å begynne med 50.. Så må starte nesten på scratch og sjekke hvor mange jeg rekker i reklamepausen etter 21 nyhetene ;) og hvor mange flere påminnelser jeg må sette opp..

På "mobben"

200? :eek: Trodde det var 12 x 3 om dagen som gjaldt :)

Takk for påminnelsen! ;)
Sikkert dumt spørsmål, men jeg er usikker på om jeg gjør det riktig. Det blir å knipe som om man skal holde seg når man må veldig tisse feks? hehe :)

Hjelpes.. det har jeg rett og slett glemt i noen dager nå :/ Takk for påminnelsen!

Jeg synes også 200 høres grusomt mye ut.. Men derimot om man arbeider det inn så gjør man det uten å tenke :)
Man kniper/ løfter opp som om man må tisse nesten og holder noen (7 - 10 sekunder) før man slipper rolig og kontrollert ut og tar 5 sekunder pause før man starter på neste.. om man sitter eller ligger så gjør man seg selv en bjørnetjeneste :mad:
På "mobben"

Det er IKKE mange knip som er avgjørende,..om man tar få,riktige,med gjevne mellomrom,kan det være godt nok. Da min fysio,.. Hørtes rart ut at hun mente du burde ta 200 hver dag,.. Men såkalt,jo mer jo bedre,, men kvalitet forann kvantitet ;)

Det er IKKE mange knip som er avgjørende,..om man tar få,riktige,med gjevne mellomrom,kan det være godt nok. Sa min fysio,.. Hørtes rart ut at hun mente du burde ta 200 hver dag,.. Men såkalt,jo mer jo bedre,, men kvalitet forann kvantitet ;)

200!! :S Da ligger jeg dårlig an! Prøver å knipe hver dag (tar gjerne så lenge jeg klarer x 3 jeg da, men det er kanskje feil?), men kommer som oftest på det i senga, så da ligger jeg jo.. Men kniper når jeg kommer på det da.. Takk for påminnelsen! Lett å glemme, men er jo såå viktig for resten av livet :)

200!! :S Da ligger jeg dårlig an! Prøver å knipe hver dag (tar gjerne så lenge jeg klarer x 3 jeg da, men det er kanskje feil?), men kommer som oftest på det i senga, så da ligger jeg jo.. Men kniper når jeg kommer på det da.. Takk for påminnelsen! Lett å glemme, men er jo såå viktig for resten av livet :)

Du gjør det helt rett:-) viktig og ta det når man kommer på det,og får man det til gjevnlig så er det supert :-) på sykehuset etter fødsel blir det sagt 10/12 x 3 ,.. Stod hvertfall det i brosjyrene jeg fikk etter mine tidligere fødsler.

Back
Topp