Ikke mage?

Sira

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Jeg er 14+3 i dag, andregangs og har ikke antydning til mage. Er det flere enn meg? Begynner nesten og bli litt bekymret merker jeg, da de fleste andregangs snakker veldig mye om hvor tidlig magen kom.

Jeg hadde helller ikke særlig mage. Litt hvis jeg var veeeeldig mett om kveldene. Plutselig en morgen var det en kul som ikke ville vekk. Kom nesten over natta. :)

Har heller ikke noe særlig mage enda.. er også andregangs og 14+3. Kommer vell snart for oss begge :)

Jeg har heller ikke særlig mage. Jeg er også andregangs og er kommet til 16+1 :p føler det er mer fett enn babymage til meg enda.

Er også andregangs. Ser en liten kul nederst når jeg ligger på ryggen, men ikke akkurat i den veldig synlige sjangeren ellers :p har ingen problemer med å bruke mine egne klær ;)

Heihei :) Sniker fra April her. Jeg er 19+2 og deler samme følelse, ingen babymage her heller, den er noe større enn den har pleid, men bærer ikke av noe gravidpreg. For noen tar det nok bare lengre tid, hvorfor er gjerne ikke alltid så godt å vite..Men den kommer vel etter hvert, det må den jo :)
Har og kjent etter at magemusklene ikke har begynt å skli fra hverandre og, har kjent fra uke til uke siden ca uke ti nå. Men med det sagt så er jeg ikke noe superfit, men har hørt at det kan spille inn?

Fødte i fjor sommer, så relativt tette svangerskap. Er 16+0 i dag, men har heller ingen synlig mage:)

Back
Topp