Ikke lystgass i Drammen!

Jeg skal føde på Drammen denne gangen også. Forrige gang prøvde jeg akupunktur før jeg gikk over på epidural. Nå tar jeg akupunktur på forhånd i håp om at jeg kanskje kan klare meg uten epidural denne gangen :) jeg er livredd sprøyter! :p

Etter samtale der og ha en plan osv. så ser jeg frem til å føde i Drammen nå :) syns de virkelig så koselige og herlige de som jobber der:)

Etter samtale der og ha en plan osv. så ser jeg frem til å føde i Drammen nå :) syns de virkelig så koselige og herlige de som jobber der:)
Jordmoren jeg går til på kontroller jobber på føden også. Jeg håper hun er på vakt når jeg skal føde :)

Syns faktisk vannpaplene høres værre ut enn epidural :p tørr ikke ta dem, men tok epidural sist Hahaha!
Ikke for å være ekkel eller noe altså, men mamma sa at vannpapler var noe av det jævligste ho har opplevd :P Jeg fikk beskjed om å holde meg laaaangt unna det :P Det svei mer enn det noensinne hadde virkning.. Men selvfølgelig, enhver smak :)

Ikke for å være ekkel eller noe altså, men mamma sa at vannpapler var noe av det jævligste ho har opplevd :P Jeg fikk beskjed om å holde meg laaaangt unna det :P Det svei mer enn det noensinne hadde virkning.. Men selvfølgelig, enhver smak :)
Ja jeg kommer ikke til å ta dem :p prøver alt annet enn de thihi!

Back
Topp