Jeg skal føde på Drammen denne gangen også. Forrige gang prøvde jeg akupunktur før jeg gikk over på epidural. Nå tar jeg akupunktur på forhånd i håp om at jeg kanskje kan klare meg uten epidural denne gangen
jeg er livredd sprøyter! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jordmoren jeg går til på kontroller jobber på føden også. Jeg håper hun er på vakt når jeg skal fødeEtter samtale der og ha en plan osv. så ser jeg frem til å føde i Drammen nåsyns de virkelig så koselige og herlige de som jobber der
![]()
Ja det hadde vært fint for degJordmoren jeg går til på kontroller jobber på føden også. Jeg håper hun er på vakt når jeg skal føde![]()
Ikke for å være ekkel eller noe altså, men mamma sa at vannpapler var noe av det jævligste ho har opplevdSyns faktisk vannpaplene høres værre ut enn epiduraltørr ikke ta dem, men tok epidural sist Hahaha!
Ja jeg kommer ikke til å ta demIkke for å være ekkel eller noe altså, men mamma sa at vannpapler var noe av det jævligste ho har opplevdJeg fikk beskjed om å holde meg laaaangt unna det
Det svei mer enn det noensinne hadde virkning.. Men selvfølgelig, enhver smak
![]()
Jeg også! Jeg tør ikke etter mamma sa detJa jeg kommer ikke til å ta demprøver alt annet enn de thihi!