Ikke lov å sørge?

En tråd i 'Oktober 2019' startet av Jimsik, 9 Mar 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

Sniker.

Jeg hadde kuttet denne såkalte venninnen tvert. Det er ikke mer og si om det.

2. Lillenurk Andre møte med forumet

Sniker fra juni.

Selvfølgelig har du lov å sørge :Heartbigred
    Sender deg mange gode varme klemmer :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

3. Minimeg123 Flørter med forumet

Sjokkert over at det går and å være so hjertelaus :eek: Klart har ein lov til å sørge, det er no heilt normalt når ein gjennomgår ein abort:Heartred

4. Vordende Flørter med forumet Oktoberlykke 2019

Hun der mangler åpenbart noen fundamentale mentale skruer. Jeg anbefaler at du blokkerer henne ASAP! Du trenger ikke å få sånne meldinger.

Jeg forstår godt at du trenger å sørge, spesielt når det kanskje ikke blir flere barn basert på det du har skrevet. Da jeg mistet var den eneste trøsten at jeg skulle prøve å bli gravid igjen så snart som mulig. Ellers lå jeg bare å gråt. Så selv om det "bare" var 9 uker er det likevel grusomt, ikke la noen andre fortelle deg hva som er greit å føle. Ta tiden til hjelp! <3

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  5. Babybabywish Flørter med forumet

Uff nei.. ikke bruk tiden på henne da :( klart er det lov å sørge, å det kan ta litt tid mer eller mindre. Vi er så forskjellige på hvordan vi takler ting.. noen gir da katta, mens andre virkelig bare vi legge seg under dyna til det er over.. «luk» bort ugresset å bruk tiden på dem som får deg til å blomstre igjen ❤️ Klem ❤️

6. 2Mammaer2barn Flørter med forumet

Det at hun kan skrive noe sånt hadde gjort at hun tvert ikke hadde vært noe venninne for meg lenger. Fyfan for et menneske! Det der er ikke sunn og god venninne.

Selvfølgelig skal du sørge!!! ❤️❤️

7. Totti Gift med forumet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Hvordan går det med deg? :Heartred

8. HoneyBooBoo Forelsket i forumet Oktoberlykke 2019

Det meste som jeg vil si, er skrevet av andre. Jeg er helt sjokkert!! At noen som skal stå deg nær kan være så rå og hjerteløs midt i en sorgprosess er helt utrolig...

Vil sende deg en klem, håper du kommer deg gjennom dette greit, og at du har andre du kan lene deg på :Heartred

9. Hoppetau Gift med forumet Novemberlykke 2018 Desemberlykke 2018 Sommerfuglene 2017

Sniker,
    Herregud! Jeg vil bare gi deg en klem <3 Kan ikke skjønne at noen kan si noe slik. Håper du kommer deg sterke ut av dette. Selv om det er med en venninne mindre!

10. Anlipa Forumet er livet Tilgangsansvarlig Septemberbarna 2019 VIP

*sniker * fyttirakkern for en hjerteløs møkkaperson denne "venninnen" din er , hadde blokkert den personen ut av livet mitt uten å nøle med sånn oppførsel! Fysj !!

Jeg vil bare sende deg en megastor klem ❤ har aldri hatt ma, men hatt sa noen ganger og sorgen er reell , det var på vei til og bli et barn , et lite menneske med egne fakter,tanker og meninger som man ikke får oppleve , og det er veldig veldig lov å kjenne på en sorg over det som aldri ble ❤

11. Jimsik Glad i forumet Maiblomstene 2020

Denne tok jeg igår 4+4.

69277760_2455766954693714_1824932325624905728_o.jpg

Jeg vet noen har vært nysgjerrig på hvordan det går. Så ville bare innom for å si hei, og jeg tenker ofte på at jeg skulle ha termin i oktober med dere. Så nå satser vi på en liten maibaby :dummy::dummy1:

• Hjertelig Hjertelig x 29
    • Liker Liker x 2
  12. Totti Gift med forumet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

For en herlig nyhet! Gratulerer så mye :Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 1
  13. Villa83 Elsker forumet Oktoberlykke 2019

FANTASTISK! Gratulerer!!! :smiley-bounce016

14. Aicelain Elsker forumet Marsboerne 20 18 Oktoberlykke 2019

Så fantastisk Jimsik :happy093 dette unner jeg virkelig dere etter alt du har vært igjennom :)

15. annafk Gift med forumet Maiblomstene 2016 Oktoberlykke 2019

Mai er en nydelig tid å få baby på!! Lykke til :Heartpink

16. Minipie Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Gratulere så hjertelig mye!!! :Heartred

17. LillyMom Gift med forumet *MIA* Oktoberlykke 2019

Gratulerer, så koselig!! :happy:

18. annafk Gift med forumet Maiblomstene 2016 Oktoberlykke 2019

Også, kan ikke la vær å spørre.. hvordan er forholdet med denne såkalte «venninnen» nå??

• Enig Enig x 1
  19. Jimsik Glad i forumet Maiblomstene 2020

Tusen takk alle sammen :Heartblue:Heartpink:Heartred

20. Jimsik Glad i forumet Maiblomstene 2020

Hun tok kontakt og beklagde seg, hun hadde en kjemisk, testene hennes ble svakere og svakere. Hun ville bare si at hun beklagde seg for det hun sa, og det var ikke fint gjort av hun, hun burde ikke sagt det på den måten osv osv. At det var trist hun måtte oppleve noe lignende selv for å se at det ikke var grei oppførsel og at jeg ble knytta til den lille.

Vi er ikke venninner mer, men overser hun ikke om jeg møter på hun og vi har en vennlig tone.

• Hjertelig Hjertelig x 3
    • Liker Liker x 2

Del denne siden