Ikke lov å sørge?

Sjokkert over at det går and å være so hjertelaus :eek: Klart har ein lov til å sørge, det er no heilt normalt når ein gjennomgår ein abort:Heartred
 
Hun der mangler åpenbart noen fundamentale mentale skruer. Jeg anbefaler at du blokkerer henne ASAP! Du trenger ikke å få sånne meldinger.

Jeg forstår godt at du trenger å sørge, spesielt når det kanskje ikke blir flere barn basert på det du har skrevet. Da jeg mistet var den eneste trøsten at jeg skulle prøve å bli gravid igjen så snart som mulig. Ellers lå jeg bare å gråt. Så selv om det "bare" var 9 uker er det likevel grusomt, ikke la noen andre fortelle deg hva som er greit å føle. Ta tiden til hjelp! <3
 
Uff nei.. ikke bruk tiden på henne da :( klart er det lov å sørge, å det kan ta litt tid mer eller mindre. Vi er så forskjellige på hvordan vi takler ting.. noen gir da katta, mens andre virkelig bare vi legge seg under dyna til det er over.. «luk» bort ugresset å bruk tiden på dem som får deg til å blomstre igjen ❤️ Klem ❤️
 
Hvordan går det med deg? :Heartred
 
Det meste som jeg vil si, er skrevet av andre. Jeg er helt sjokkert!! At noen som skal stå deg nær kan være så rå og hjerteløs midt i en sorgprosess er helt utrolig...

Vil sende deg en klem, håper du kommer deg gjennom dette greit, og at du har andre du kan lene deg på :Heartred
 
Sniker,
Herregud! Jeg vil bare gi deg en klem <3 Kan ikke skjønne at noen kan si noe slik. Håper du kommer deg sterke ut av dette. Selv om det er med en venninne mindre!
 
*sniker * fyttirakkern for en hjerteløs møkkaperson denne "venninnen" din er , hadde blokkert den personen ut av livet mitt uten å nøle med sånn oppførsel! Fysj !!

Jeg vil bare sende deg en megastor klem ❤ har aldri hatt ma, men hatt sa noen ganger og sorgen er reell , det var på vei til og bli et barn , et lite menneske med egne fakter,tanker og meninger som man ikke får oppleve , og det er veldig veldig lov å kjenne på en sorg over det som aldri ble ❤
 
Denne tok jeg igår 4+4.

Vis vedlegget 307013

Jeg vet noen har vært nysgjerrig på hvordan det går. Så ville bare innom for å si hei, og jeg tenker ofte på at jeg skulle ha termin i oktober med dere. Så nå satser vi på en liten maibaby :dummy::dummy1:
For en herlig nyhet! Gratulerer så mye :Heartred
 
Denne tok jeg igår 4+4.

Vis vedlegget 307013

Jeg vet noen har vært nysgjerrig på hvordan det går. Så ville bare innom for å si hei, og jeg tenker ofte på at jeg skulle ha termin i oktober med dere. Så nå satser vi på en liten maibaby :dummy::dummy1:

Så fantastisk Jimsik :happy093 dette unner jeg virkelig dere etter alt du har vært igjennom :)
 
Denne tok jeg igår 4+4.

Vis vedlegget 307013

Jeg vet noen har vært nysgjerrig på hvordan det går. Så ville bare innom for å si hei, og jeg tenker ofte på at jeg skulle ha termin i oktober med dere. Så nå satser vi på en liten maibaby :dummy::dummy1:

Mai er en nydelig tid å få baby på!! Lykke til :Heartpink
 
Også, kan ikke la vær å spørre.. hvordan er forholdet med denne såkalte «venninnen» nå??
 
Også, kan ikke la vær å spørre.. hvordan er forholdet med denne såkalte «venninnen» nå??
Hun tok kontakt og beklagde seg, hun hadde en kjemisk, testene hennes ble svakere og svakere. Hun ville bare si at hun beklagde seg for det hun sa, og det var ikke fint gjort av hun, hun burde ikke sagt det på den måten osv osv. At det var trist hun måtte oppleve noe lignende selv for å se at det ikke var grei oppførsel og at jeg ble knytta til den lille.

Vi er ikke venninner mer, men overser hun ikke om jeg møter på hun og vi har en vennlig tone.
 
Back
Topp