Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selvfølgelig har du lov til å klage!! Syntes det er en skikkelig ufin tilbakemelding fra familie og venner, de som egentlig skal være der som støtte. Som om ikke prosessen i seg selv er tøff, de aner jo ikke hva vi faktisk går igjennom for å få de etterlengtede babyene... Kjente jeg ble mektig provosert på dine vegne!Noen andre som har følelsen av å ikke kunne klage.
Om jeg klager på kvalme eller hodepine,så jeg ofte beskjed fra familie og venner at dette har du ønsket deg lenge?!! Det er din egen feil!? Osv.. Har vi med ivf ikke lov å klage..?!?
Takk..Selvfølgelig har du lov til å klage!! Syntes det er en skikkelig ufin tilbakemelding fra familie og venner, de som egentlig skal være der som støtte. Som om ikke prosessen i seg selv er tøff, de aner jo ikke hva vi faktisk går igjennom for å få de etterlengtede babyene... Kjente jeg ble mektig provosert på dine vegne!
Klag i vei du, og si klart ifra til de som måtte slenge med leppa (hvis du orker)!
Stor klem til deg
Takk for støtte jenter.. Det var godt å lufte hodet litt og få gode meld tilbake... I morgen er jeg 12 uker.. 6 års kamp der ut til å være over..
Veldig lykkelig og kvalm
Ønsker dere alle en fin kveld.
Det er lov å klageså godt å høre at det gått bra med deg så langt.