Ikke liv

Evenstar

Blir kjent med forumet
Da har vi vært på tul, og fikk vite at den hadde sluttet å vokse i uke 8, for en uke siden ca. Skal på sykehuset på mandag. Så takk for meg, og masse lykke til til alle dere andre.
 
Da har vi vært på tul, og fikk vite at den hadde sluttet å vokse i uke 8, for en uke siden ca. Skal på sykehuset på mandag. Så takk for meg, og masse lykke til til alle dere andre.
Uff! Så utrolig trist lesning :( Lykke til videre :Heartred
 
Neei, så utrolig trist å høre :( Sender deg en god klem og ønsker deg masse lykke til videre. Ta vare på hverandre i tiden fremover :Heartred
 
Da har vi vært på tul, og fikk vite at den hadde sluttet å vokse i uke 8, for en uke siden ca. Skal på sykehuset på mandag. Så takk for meg, og masse lykke til til alle dere andre.

Så leit å høre [emoji22] håper den sitter neste gang [emoji173]️
 
Ånei så fryktelig trist :(
Lykke til og stor klem til deg ❤️
 
Å nei, det var trist :( Ta vare på hverandre. Sender deg en god klem :Heartred
 
Neeeei [emoji22][emoji22][emoji22][emoji22][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Du mistet jo sist også hvis jeg husker rett.. Dette er urettferdig[emoji20]
Sender en stoooor klem[emoji177][emoji177][emoji177][emoji177]
 
Uff så trist [emoji22][emoji22][emoji22][emoji173]️[emoji173]️ lykke til videre.
 
Leit å høre, sender en stoooor klem[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji177][emoji177][emoji177][emoji177]
 
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️sender deg en god klem var veldig trist å lese...
 
Back
Topp