Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
23 uker i dag. Sliter veldig med bekkenløsning og nå etter påskeferie er jeg helt utslitt etter ungene hjemme, besøk av svigers og må holde orden hjemme! Fått skikkelig vondt i leggen, av alle ting også. Kramper. Og jeg er så sliten!! Trøtt hele tiden. Har ingen glede over graviditeten lenger. Sluttet å tenke å se på ting til babyen. Henger vell sammen med at jeg ikke orker gå i byen eller senteret. Gruer meg å til fødselen nå. Har født to ganger før og nr to gikk som en drøm, så er ikke redd. Har bare ikke lyst! Jobber 40% men har ikke fått noe hjelp/vikar på jobb så må jo gjøre en 100% stilling på 40%. Og vi har sykt mye å gjøre! Er så sliten
Sånn, dagens syteinnlegg fra meg
Kjenner meg litt igjen.. Jobber 50% og jeg har ansvar for å levere lillegull i bhg, og det er blitt et slit uten like.. Ikke skal jeg løfte han noe særlig egentlig, men det må jeg jo når han slår seg vrang, inn og ut av vogna, opp på stellebordet og når jeg må løpe etter han i hele huset om morgenen for å få gjort morgenstellet.. Gleder meg til kvelden allerede i det jeg står opp av senga.. Bekkenet mitt låser seg hvis jeg sitter, ligger eller står for lenge om gangen. Hvis jeg går eller gjør for mye fysisk iløpet av dagen klarer jeg nesten ikke gå på kvelden. Slitsomt å ha det sånn. Fått henvisning til fysio av legen idag. Håper det hjelper.. Gruer meg ikke til fødsel, men hadde en tøff fødsel med lillegullet som jeg husker svært lite av på slutten pga jeg var helt utmattet (ble indusert 13 dager på overtid). Hadde også forferdelig mye vondt i underlivet lenge etter fødselen. Håper ikke det gjentar seg denne gangen... Dagens sutring fra meg også der gitt..