Ikke ligamentsmerter...

En baby til :)

Glad i forumet
Første par ukene syntes jeg at jeg hadde ligamentsmerter..nå kjenner jeg ingenting til d lengre.. er 7 uker idag.. Flere? Har født tidligere. Syntes bare d er rart, men vet ikke om det er normalt. Klarer ikke å huske fra sist..

Det varierer veldig hos meg. Kan gå flere dager mellom at jeg kjenner at det stikker/strekker.

Hadde litt i uke 6 første svangerskapet, ikke de to andre.

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Kjenner det stort sett hver dag, spesielt under brå bevegelser eller om jeg spenner meg.

Hos meg kommer og går det. Det er litt forvirrende, men var på ul i går og da så jeg et lite bankende hjerte:)

jeg har det akkurat likens :) jeg er 7+3 kjente det godt de første ukene, og nå sliter jeg ikke med noe anent enn ømme bryst :)

Kommer i rykk og napp her også. Noen dager er det bare svak svak murring også, nesten så jeg ikke kjenner det. Får bare følelsen av at jeg lissom "merker" livmorområdet litt ekstra noen dager. :)

Hva betegner du som ligamentsmerter?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har og periodevis jeg kjenner d stikker/strammer det nede.. Kjenner og jeg blir litt nervøs når jeg ikke kjenner så mye.. Idag har jeg kjent veldig lite...

Hva betegner du som ligamentsmerter?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det jeg opplever som ligamentsmerter er små sammetrekinger i livmorområdet, evt en litt glødende følelse i livmor. Hvis du skjønner, vanskelig å forklare, men merker godt at det ikke er det samme som menssmerter :)

her er det ganske sjelden nå. bare når jeg gjør brå bevegelser

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app

Back
Topp