Ikke lett

gakka

Forumet er livet
Det er sannelig ikke lett å kle på et egg. [:D]
Nå har mange av toppene mine begynt å oppføre seg veldig rart. Hver gang jeg setter meg ned så spretter de opp til over magen. Trusene strammer der nede, og buksa føles heller ikke behagelig.
Tror jeg må på shopping igjen.

jeg sleit veldig med undertøyet mitt jeg... (har brukt mammabukser en stund, så de sitter som de skal).. trusene rullet seg ned og la seg under magen, eller så strammet de så det var vondt. Var heldig og fant kjempebillige mammatruser på nettet -(85 kr for en tre-pakning) så nå er jeg strålende fornøyd. Fikk også handlet litt topper på en mor- og barn-butikk her for en stund siden, så jeg har litt passende gensere og t-skjorter også.

ORIGINAL: Ametystia

Kjenner meg veldig godt igjen i dette, ja. Har funnet noen kjempefine topper som er romslige og dekker hele magen på motherhood.com. Men tror jeg snart må bytte ut stringtrusene, for de bare ruller ned og føles ubehagelig....Er det noen som har link til et nettsted med bra mammatruser?

Jeg kjøpte mine truser her: [link=http://www.blooming.dk/]http://www.blooming.dk/[/link] Når jeg handlet var de på tilbud til 85 for en tre-pak, så jeg kjøpte to pakker med høye truser og en pakke med lave. Om du skal bestille der må du huske å be om at du får en faktura inkl. bankgebyr i Danmark. De tar dessverre ikke visa, så jeg måtte betale fakturaen i banken her, men det gikk greit, og når betalingen var mottatt fikk jeg varene med en gang.

Dere.. Vi er kommet til den delen av svangerskapet hvor Ole Brumm-effekten setter inn![:D]

ORIGINAL: tullmusa

Dere.. Vi er kommet til den delen av svangerskapet hvor Ole Brumm-effekten setter inn![:D]

*fnis*

Ole brum ja.... kan føles sånn.. og noen ganger er jeg redd for at jeg har spist så mye at jeg blir sittende fast i døra også [;)]

Hehe!![:D]

Hadde jeg giddet skulle leg tatt på meg den røde lille t-skjorta mi, så hade dere fått sett Ole Brumm![:D]

Jeg tar bare lange topper underst, så bruker jeg vanlige tynne gensere utpå der igjen.. De går ikke helt ned, men det gjør ingenting.. [:D]  Det som var vanskelig var å finne noe å ha på seg på 17.mai.. Vi har ikke mammaklær til salgs her oppe.. [8D] Men fant et gammel skjørt, dro det opp under armene, og fikk det da igjen.. hehe.. Ble kjempefint det!

Hehehe..har det på samme måte som deg. Har liksom fått mage rundt hele jeg, så det er ikke bare foran det er en kul. Står ut på sidene også hos meg....blæ!

Men, må liksom tenke mer når jeg skal kle meg...irriterende altså!

M

Back
Topp