Ikke lett å vite....

Ønskedrøm

♡ mamma til tre skatter ♡
Septembermødre <3
...hva som skjer!!
Var hos legen i dag fordi jeg har hatt så vondt i venstre side. Hun tok en sjekk der nede, hvor hun kjente forhøya livmor, altså at den har vokst. Hun mente da at lille spire lå i livmoren og ikke utenfor som jeg er redd for. jeg spurte pent om jeg kunne få en ul undersøkelse sånn at jeg slapp å bekymre meg.. Hun ringte sykehuset, og jeg fikk ul samme dag..

Da jeg kommer til ul kan de ikke se noe foster.. Fikk da følgende muligheter:
1. jeg var kortere på vei enn antatt. (er det mange som opplever det?)
2. jeg driver og har en SA.
3. jeg er gravid utenfor livmoren (de fant ikke noe på ul)
Jeg måtte ringe straks om jeg fikk sterke smerter, ellers tok vi blodprøve for å sjekke hcg. Skal ta ny på onsdag for å se om det er stigning..

Skummelt synes jeg, er veldig redd for at jeg er gravid utenfor livmoren.. Kommer til å gå sakte frem til onsdag efta!!

hmm det var rart... har du fremdeles vondt?

har hørt flere som er kortere på vei enn de tror ja, men er det bestandig de ser foster på UL før uke 6 eller noe da, synes å ha lest et sted at noen ganger så de ikke noe foster så tidlig fordi det er så smått... men da hadde de vel sagt det, så de ser det vel uansett da...

nei jeg vet ikke.

Vet alt om langdryg tid i forhold til hcg prøver ja.

Lykke til, krysser fingrene for at alt er i orden og at du bare er kortere på vei eller noe annet logisk og uskyldig.

Huff men så rart at dem ikke fanft noe liksom...Har mistet 3 ganger og vært på ul alle gangene og dem kan i det minste se fosteranlegg, eller mye grums... Er du kortere på vei vil dem kunne se et bite lite utvikla egg/embyo som er delt...

Håper du snart får svar...Ikke moro og ikke vite...Lykke til.

Sist fikk jeg litt lik beskjed som deg. Mest sannsynlig hatt en sa, eller kanskje kortere på vei enn antatt. Ble flere ekstra ul og blodprøver. Ul i uke 18 ble ny termin 10 dager etter mens termin. Krysser fingrene for deg spiren :-

Tusen takk alle sammen. Håper så inderlig jeg har stigning på onsdag! Kan jo ikke ha en sa , jeg blør jo ikke?! Merkelig at de ikke så NOEN ting. Hatt små vondt i hele dag og det var veldig vondt da de klemte der. Men ikke hatt sterke smerter som på lørdag.

Krysser alt jeg har for deg og spiren! Høres litt rart ut at de ikke så noen ting? eller så de fosteranlegg, men bare ikke embryoet?

Husk at egget kan gå i dvale opptil to uker har jeg hørt, så det hender og er en forklaring for de som plutselig blir satt tilbake mange dager og fikk positiv test før de hadde el... merkelig nok

Hun sa bare; "det er i allefall ingen ting i livmoren din". Da spurte jeg så klart om den da var utenfor , men da sa hun at hun ikke fant noe der hell. Rart at fastlegen sa at livmoren var større synes jeg. Føler meg rimelig forvirret...

Jeg er ikke helt sikker på om alle som bruker ul apparatene har fått nok opplæring i bruk av det! Kan jo være derfor dem ikke klarer å finne noe. Krysser fingrene for stigning på prøven til onsdag!

Takk for det, jeg klamrer meg til håpet enn så lenge! Og jeg har ikke blødd enda heller..

Det kan nok tenkes at du er kortere på vei enn, så de ikke ser noe ennå.

Når man er gravid utenfor livmor, har jeg forstått at man får intense smerter, og blødninger.

Uansett ikke noe moro å gå rundt å ikke vite :(

Uff.. Tenker på deg! Håper tiden går fort til onsdag og at hcg stiger! Og at du snart kommer på UL igjen og får se en liten spire..!

Helt merkelig at de ikke kunne se NOENTING da! Verken i livmor eller eggleder... 
Dette kan jeg ingenting om, men sender deg gode klemmer, og håper at du snart får et klarere svar <3 Alt er jo bedre enn å ikke vite!

Krysser fingrene for deg:)) Sender all hell og lykke til deg og håper alt er som det skal:) *klem*

Krysser fingrene for deg ;)  Håper på at du bare er kortere på vei enn antatt og at du snart får se en levede spire i magen ;)

Nå venter jeg selv på at legekontoret skal åpne slik at jeg får ringt å får meg en time til undersøkelse pga smertene i venstresiden.

Masse lykke til du også! Håper så på hcg stigning i mårra, når jeg skal ta prøve nr. 2!!

Back
Topp