(Ikke les om du ikke orker!!) UL (OPPDATERT 16.12.!)

Åå, lykke til! Håper virkelig alt går bra!! Jeg krysser alt jeg har for dere.
 
Hei, fikk ikke lest dette før nå, men vill bare si lykke til ! Føler virkelig det skjærer inne i hjerterotaemoticon ...

Mange klemmer fra meg :emoticon
 
Åååå håper virkelig det er noe de kan gjøre for å redde den lille jenten deres..
Sender dere fortsatt mange gode tanker og krysser alt som krysses kan for at dette skal gå bra :) Stooor klem til dere alle sammen <3
 
Har ikke lest dette før nå! Håper dere får god oppfølging og informasjon fremover og at alt løser seg til det beste.
 
Kjære deg!!! Nå gråter jeg her... for deg og med deg..  både triste og glade tårer!!!

Sååå deilig at du gikk ut med større håp enn du gikk inn med! Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har krysset flere fingre for noen jeg ikke kjenner før..  jeg håper, håper virkelig at prinsessa i magen kan komme til verden i mai...

Masse lykke til med prøveresultatene!!!  Tenker på deg og dere!
 
Jeg håper dere får de svarene dere trenger for å bli beroliget. Det er jo ikke uvanlig at de mistenker misdannelser som viser seg å ikke være reelle. Og hvis det likevel er misdannelser eller avvik så betyr jo ikke dette at dere venter verdens mest fantastiske lille prinsesse. Mange gode klemmer til deg!!!
 
Back
Topp