(Ikke les om du ikke orker!!) UL (OPPDATERT 16.12.!)

Huff, så ufattelig trist å høre! Ord blir små her... Gråter litt for deg:( Masse, masse lykke til i morgen, håper virkelig at det ikke er så ille som det virker som. Tenker på dere! Klem
 
Så ufattelig grusomt!!! Jeg føler virkelig med deg og ønsker dere lykke til hos spesialisten imorgen. Stooor klem!
 
Helt forferdelig trist! Håper som alle andre at det er noe de kan gjøre for å redde den lille i magen din. Uansett så sender jeg dere en stooor og varm klem! Ønsker deg lykke til i morgen. Skal sende mange gode tanker deres vei <3
 
Ånei!! så utrolig trist! Håper virkelig det ikke er så ille som fryktet og at det er noe som kan rettes på. Masse masse lykke til!
 
Å, herre min hatt.. Nå triller tårene her! Jeg kan ikke annet enn å gi deg en kjempestor klem, og håper virkelig at du har mange rundt deg nå som støtter deg og ser til at du har det bra. Å miste ett barn så sent i svangerskapet er utrolig vondt. Jeg var jo ikke så langt som deg da jeg mistet, men jeg kjenner igjen sorgen. Sorgen av å miste ett barn. Send meg en pm eller noe dersom du vil snakke. I mellom tiden sender jeg deg enda en klem, og en påminnelse om at det er lov til å sørge, lov å være sinna, lov å være trist. Det er ikke noe man glemmer med det første, og det er en tøff vei fremover. Men det blir lettere, selv om man ikke glemmer. Det lover jeg deg.
 
*målløs* Livet er urettferdig av og til. Hååååper det en mulighet for at jm kan ha tatt feil og at alt står bra til! Ønsker dere max lykke til hos spesialist og videre fremover! Ta godt vare på hverandre!! *storstorklem* Tenker på dere!
 
Åh hjelpes meg vel.. Så forferdelig! Tenker masse på dereemoticon
 


MittAndre <3 skrev:
Så ufattelig grusomt!!! Jeg føler virkelig med deg og ønsker dere lykke til hos spesialisten imorgen. Stooor klem!


sign....<3
 


Løkkimi3 skrev:
Så utrolig trist for dere emoticon

Håper spesialisten kan komme med positive nyheter til dere, at dette er noe som kan ordnes.

Stor klem!!

Så bra!!!
Skal krysse fingre og tær for dere!!!
 
Jeg gråter av glede på deres vegne, og skal krysse alt som krysses kan for gode tilbakemeldinger på torsdag! 
 
så bra nyhet..! håper prøven også er bra..  

 
Så godt å høre, det var akkurat  noe slikt jeg håpet dere ville oppleve! Veldig glad på deres vegne, krysser fingrene og håper på positivt svar på fostervannsprøven. *Klem*
 
SÅ bra!!
Fikk dere mer informasjon om dette, hva det kan innebære, fungering osv?

Jeg håper på positivt svar for dere, tenker masse på dere =)
 
Åååååååååååååååh, nå triller tårene her!!!!!!!!!!! Så fantastisk at det ser ut til at alt kan gå bra med prinsessa deres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stooooor klem!!!!!!!!!!!!!
 
Masse lykke til, skal krysse alt jeg har for at forstervannsprøven er fin!! Kommer til å tenke mye på deg fram til da...
 
Oi det var jo kjempe bra da :) Skal virkelig krysse alt jeg har for deg og mini i magen! <3
 
Sender dere maaaaaaaaaaaaaaaaange gode tanker og klemmer
Krysser alt jeg har for dere
 
Nå ble jeg ordentlig glad! :) Fikk helt gåsehud oppover armene! :) Nå må vi krysse fingrene og håpe på det beste! Så fint at dere har funnet navn.. :) Du må holde oss oppdaterte. Vi tenker alle på dere og lillemor i magen din. <3>
 
Huff dette var trist lesning! Må være forferdelig å gå gjennom. Lykke lykke til med videre utredning!
 


filiol skrev:
Nå ble jeg ordentlig glad! :) Fikk helt gåsehud oppover armene! :) Nå må vi krysse fingrene og håpe på det beste! Så fint at dere har funnet navn.. :) Du må holde oss oppdaterte. Vi tenker alle på dere og lillemor i magen din. <3>

*sign*
 
Back
Topp