Ikke lengere ømme bryster

Summer

Flørter med forumet
I dag har jeg gått inn i uke 5. Frem til idag har jeg hatt skikkelig ømme bryster. Men plutselig idag så kjener jeg ingenting. Kan det hende en spontanabort er på gang ? Har hatt en tidligere og er livredd for at det skal skje igjen. Har stikk i magen på begge sider av eggdtokkene også.

I dag har jeg gått inn i uke 5. Frem til idag har jeg hatt skikkelig ømme bryster. Men plutselig idag så kjener jeg ingenting. Kan det hende en spontanabort er på gang ? Har hatt en tidligere og er livredd for at det skal skje igjen. Har stikk i magen på begge sider av eggdtokkene også.

Jeg sitter å funderer på lignende ting, fælt!

Jeg vet akkurat hvordan dere har det, og det er helt grusomt når tankene går den veien. Jeg er 5+4 i dag og hver morgen den siste uken, så har jeg nesten ikke hatt ømme bryst i det hele tatt. De har tatt seg opp i løpet av dagen, de fleste gangene, men jeg må av og til skikkelig klemme for å kjenne noe ;) Og det kan være helt stille ellers også, ingen murringer, ingen stikkinger, men så kommer det plutselig tilbake. Om det er en begynnende SA, så er det jo dessverre ingenting vi kan gjøre med det. Aller helst så går det jo faktisk bra. Og så lenge man ikke blør, så er jo det veldig positivt!

Stor klem til dere begge <3

Tusen takk for betryggende svar. Det er helt forferdelig hvor tankene tar deg. Jeg går som en gal på do hele tiden for å skjekke om det er noe blod. Føles som om mensen kommer når som helst. Heeelt forferdelig å ha det sånt.

Tusen takk for betryggende svar. Det er helt forferdelig hvor tankene tar deg. Jeg går som en gal på do hele tiden for å skjekke om det er noe blod. Føles som om mensen kommer når som helst. Heeelt forferdelig å ha det sånt.

Jeg og løper frem og tilbake til do :/

Mine ble også mindre ømme, men plutselig kom det tilbake igjen. Går nok litt i rykk og napp, og det er nok ganske normalt at det ikke er som i starten når hormonene kommer som kastet på en!

Hadde det slik jeg også [emoji57] merket at jeg fokuserte veldig på det når det forsvant, men prøver å tenke positivt ihvertfall, å krysse fingrene for at alt er fint[emoji5][emoji6]

Nå har ømheten forsvunnet helt og spottet litt brunt da jeg tørket meg igår. Føler meg varm i kroppen og det føles som om mensen skal komme når som helst. Veldig vanskelig å tro at dette skal gå bra :(((

Nå har ømheten forsvunnet helt og spottet litt brunt da jeg tørket meg igår. Føler meg varm i kroppen og det føles som om mensen skal komme når som helst. Veldig vanskelig å tro at dette skal gå bra :(((
Å nei, så leit å lese :( hvordan går det i dag??

Snakket med gynekolog idag og fikk beskjed at så lenge det ikke er blod som kommer er det som regel ikke farlig at man får brunlig slim. Får bare håpe på det beste. Håper dette går veien.

Skal det være negativt å føle seg varm? For meg er det et positivt tegn da man vel har ca 0,5grad høyere enn vanlig fra eggløsning til mens eller fødsel, alt etter som.

Back
Topp