Ikke lenger ømme bryter

Bkno5708562

Første møte med forumet
Hei

jeg trenger litt hjelp til å berolige min kone. ( og meg selv, men jeg vil ikke vise henne at jeg er litt engstelig selv.)
Hun er gravid i uke 14 (13+1), og fra før vi fant ut om graviditeten og til nå har hun hatt ømme bryster, men i dag var de nesten ikke ømme og hun er redd for at noe er galt.
Dette er vår første graviditet som har komt så langt. Tidligere har vi hatt 4 mislykkede prøverørsforsøk. Disse har så og si ikke komt i gang (egget vil ikke feste seg). Men nå har vi lykkes på naturlig måte og er nok mer engstelig enn "normale" siden vi har mislykkes så mange ganger.
Men tilbake til spørsmålet, er det vanlig at ømheten i brystene forsvinner etter en stund, eller er det grunn til bekymring.

Det bør også nevnes at hun har PCOS.

Håper noen kan svare ganske fort... :anyone

Hei. Ville bare si at det er helt normalt at symptomer kommer og går slik dere opplever. Jeg hadde ømme bryster de første ukene ved forrige graviditet, men det forsvant etterhvert i uke 10-15. Jeg er ganske sikker på at dine kone fortsatt er gravid, med mindre hun har opplevd andre symptomer (blødninger o.l).

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Hei. Ville bare si at det er helt normalt at symptomer kommer og går slik dere opplever. Jeg hadde ømme bryster de første ukene ved forrige graviditet, men det forsvant etterhvert i uke 10-15. Jeg er ganske sikker på at dine kone fortsatt er gravid, med mindre hun har opplevd andre symptomer (blødninger o.l).

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
Signerer denne:)
Gratulerer med graviditet :)

<3 18.05.11 <3 16.04.13 <3

Takk skal dere ha for kjappe svar. Hun har ingen andre symptomer som skulle tyde på at noe er galt. Vi var på UL på tirsdag, og da såg alt helt fint ut... Vi gleder oss veldig, men er samtidig redd for at det skal gå galt siden vi har slitt sånn med å bli gravid. Igjen tusen takk :greet025

Jeg er ikke kommet like langt som henne i svangerskapet, men kan hvertfall skrive under på at symptomene kan forsvinne og komme tilbake. Jeg har merkelig nok kjent symptomer siden 3 dager etter eggløsning. Nå har jeg hatt nesten 1 uke uten symptomer i det hele tatt, litt vondt i magen, men i dag kom alle tilbake for fult...

Kvalme, ømme bryster, ekstremt god luktesans! It's all back!

Back
Topp