Ikke lenge til nå!

Bruker02ma

Andre møte med forumet
Den 13juni får vi vite kjønnet og eksakt termin, og vi klarer ikke å vente! Begge og alle rundt oss er så spente på hva det kommer til å bli. Jeg alene tror litt på at det blir jente, men litt vanskelig å holde den meningen når alle rundt er sikker på at det blir gutt:-) blir like glad uansett hva det blir, det gledes så nå!

Vi skal 4 juni! Gleder meg sinnsykt!!! Nå vet alle det rundt oss føler jeg. Minste jenta på 3 går til alle kjente og ukjente og sier at mamma har spist en baby, og den ligger i magen. Her tror alle det blir jente, mens jeg tror det blir en lillebror.

7. juni her. Har ingen mistanke men min svigermor har fått en følelse av gutt.

28.6 her, så er en stund til, men tiden kommer til å gå fort frem til det :)
Jeg tror det er gutt, men alle som veit jeg er gravid tror det er jente, siden jeg har vært så dårlig ;) men får se om den lille vil vise seg frem om en god mnd :)

Så stas. Blir UL på oss den 24.juni. Blir spennende å se om det er en liten gutt eller jente som svømmer rundt inni der. Lykke til :)

Jeg skal den 11 juni, gleder meg faktisk, siden vi har vært på tidlig UL i uke 13 og alt var bra. Så denne gangen er jeg ikke så nervøs som sist :) Jeg tror det er en gutt, mannen tror det er en jente :)

Den 13juni får vi vite kjønnet og eksakt termin, og vi klarer ikke å vente! Begge og alle rundt oss er så spente på hva det kommer til å bli. Jeg alene tror litt på at det blir jente, men litt vanskelig å holde den meningen når alle rundt er sikker på at det blir gutt:) blir like glad uansett hva det blir, det gledes så nå!
det blir spennende å se :-D blir morro å se hvem som hadde rett :-p her skal vi på ul 4 juni. har nedtelling for fullt :-D

Back
Topp