Ikke lenge til bursdag nå

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
Tenk at de blir 4 år allerede[&:][8D]
Tiden har gått veldig fort.
Spør hva Eline ønsker seg; ski og staver sier hun[8D][:D]
det får hun fra mormor og morfar.
Tenkte på om vi skulle kjøpe en sånn sminkedukke til henne i bursdagsgave. Sånt hode[8D][;)]

Oi - når dere sier det på den måten så er det jammen ikke lenge igjen nei.[:o] Og her har vi hverken planlagt selskapene eller gaver.[&:]

På tide å begynne å tenke litt skikkelig kanskje.[8D] Isabelle har jo bursdag i slutten av måneden, men vi tenker å feire helga før, siden helga etter er palmehelga, sikkert endel som reiser bort da.

ORIGINAL: Snuppe*mor

Helt utrolig at det bare er uker igjen til de fyller 4[&:]

Her har snuppa ønsket seg sminkedukke, så vi har allerede handlet inn Ariel sminkedukke til henne som hun får av lillesnuppa. Ellers er vi helt blanke på gaver. Selv skal vi kjøpe digitalkamera og mp3-spiller med hodetelefoner til henne, men utover det aner vi ikke. Hun ønsker seg jo ikke annet enn den sminkedukken[:-]

hvor kjøpte du sminkedukken?

ORIGINAL: 2*barnsmor*25

Helt utrolig at det bare er uker igjen til de fyller 4[&:]

Her har snuppa ønsket seg sminkedukke, så vi har allerede handlet inn Ariel sminkedukke til henne som hun får av lillesnuppa. Ellers er vi helt blanke på gaver. Selv skal vi kjøpe digitalkamera og mp3-spiller med hodetelefoner til henne, men utover det aner vi ikke. Hun ønsker seg jo ikke annet enn den sminkedukken[:-]

hvor kjøpte du sminkedukken?

På Brio-butikken[:)]

[:D]

ja tiden går fort her. litt for fort [:D] syns det er så spennende jeg.

da jeg spurte småen hva han ønska seg så sa han: "bare kjøp det du vil" [8|] der har vi ungen som har alt tydeligvis [:D]

så da vet jeg hva jeg skal kjøpe.

ORIGINAL: EmmaT

ja tiden går fort her. litt for fort [:D] syns det er så spennende jeg.

da jeg spurte småen hva han ønska seg så sa han: "bare kjøp det du vil" [8|] der har vi ungen som har alt tydeligvis [:D]

så da vet jeg hva jeg skal kjøpe.

Vil du dele det med oss, eller?[8|][;)]

glad70: tror jeg har sagt det før. tror ikke det blir noe stort, da han har så mye. tenker på bøker, brettspill og ben 10 kostyme. kostymen håper jeg kommer på salg før bursdagen [:D]

Tenker kansje å kjøpe tornerose kjole, så de hadde på ringo[8D]
Ellers så får hun ønske seg litt klær[;)]

her må vi kjøp litt klær, e en som plutselig har bynnt å skyt i været igjen.. også e han hækta på dyr.. spesielt  dinosaura og smålego.... så bli nå av det der. i tillegg ska vi få i ein storebror presang te lillebroren melde sin ankomst mn d veit itj æ heilt ka ska bli enda. 

ORIGINAL: EmmaT

glad70: tror jeg har sagt det før. tror ikke det blir noe stort, da han har så mye. tenker på bøker, brettspill og ben 10 kostyme. kostymen håper jeg kommer på salg før bursdagen [:D]

Mulig det, men nå har jo jeg hukommelse som en gullfisk, vettu![:D]

ja tenk 4år!! (Hanne ønsker at det var 6år, har så veldig lyst til å begynne på skolen..)
fryktelig som tiden går..men så godt å se de vokse opp, og klare mer å mer selv.

Her er vi også igang med å planlegge bursdag.
Tror jeg velger å gjør det litt enklere i år enn i fjor,ha mer is å frukt isteden for så mye kaker som de ikke spiser uansett..

bursdagsgave har jeg tenkt å tenkt på.. Hanne selv sier "har alt, fekk det til jul!", men ein nattbordslampe ønsker hun seg!! hehe!
men siden hun er i denne prinsessealdren.. så skal hun få ei kiste med prinsessekjoler og div tilbehør+ klovnedrakt å parykker og div til å kl seg ut med. lillebror skal hun få film av(self enn prinsesefilm[8D]) + vis jeg finner no mer..ja åsså denne nattbordslampen da![:D]

Her er bursdagen ferdig planlagt og halveis i boks her.[:)]
Blir kitty bursdag som ho har bestilt.[:)]
Og i bursdag gave fra oss får ho rosa cd spiller, som ho ikke fikk til jul og lekehus til å ha i hagen.[:)]
Får rosa prinsesse sykkel av mormor og morfar.[:D]

ja det er nesten skremmende og tenke på de alt er så store[&o][:)][:)]

de sminkehodene er artige - det var et genialt tips, jeg hadde glemt de fantes........ eh.. tenker ikke til småen, jeg diggger Jan Thomas, men "glad" jeg ikke er mamman hans[8D]

IHNE: ang Thomas......... om noen a gutta trenger sokker: OBS har 3 pk m Thomas sokker[;)] Sånn litt tykke[:)]
De har andre klær og med Thomas, har sett gensere, bukser og pysjer der.. ikke alt er like fint da, og ettersom jeg husker har gutta dine nok klær, men sokker har du ikke nevnt[8D][:D]

vi tenkte vi skulle kjøpe han ski, men ser ut til at vi må gi han det nå allerede. ¨Vi må jo da kjøpe han noe han kan få på dagen sin, og der er jeg helt blank. Han har mange ønsker han, men det er av typen sportacus jojo[8|][8D]

ORIGINAL: camika

vi tenkte vi skulle kjøpe han ski, men ser ut til at vi må gi han det nå allerede. ¨Vi må jo da kjøpe han noe han kan få på dagen sin, og der er jeg helt blank. Han har mange ønsker han, men det er av typen sportacus jojo[8|][8D]

Det vet ikke jeg hva er en gang???

Back
Topp