Nå er det skikkelig fødeboom hos hos august-jentene! Ikke lenge til det er vår tur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på at hun skal godgjøre seg i to måneder til jeg. Men tiden går fort ja!Nå er det skikkelig fødeboom hos hos august-jentene! Ikke lenge til det er vår tur
Nå er det skikkelig fødeboom hos hos august-jentene! Ikke lenge til det er vår tur
Det kommer til å gå så fort atte! Igangsettes den 16 september, eller 16 august?Har ikke sneket i august enda, nå må jeg nesten det! Har sneket litt i juli bare, fant en venninne der som har født! Det var stas Visste ikke at hun var her inne
Har en mulig terminperiode rundt omkring 31/8 - 4/9, igangsettes den 16 hvis hun ikke kommer av seg selv..... Føler det er ti evigheter til
Wæææ jeg har termin 8 september, og den lille luringen i magen har allerede gjort sånn at jeg har vært på føden med sammentrekninger, så tror og håper han kommer i august!!Ja, det er gøy! Jeg har termin 2. september, så jeg er spent på om det blir august- eller septemberjente
Det kommer til å gå så fort atte! Igangsettes den 16 september, eller 16 august?
Hahaha to fluer i en smekk da! Mannen har bursdag 22 september, så det er litt for sent. Men blir uansett ganske tett mellom far og sønn. Med mindre han bestemmer seg for å komme tidlig i august da :O16. September Håper jo at hun holder seg inne til rundt termin da, hadde vært aller mest morsomt om hun kom den 31/8 på min bursdag
Hahaha to fluer i en smekk da! Mannen har bursdag 22 september, så det er litt for sent. Men blir uansett ganske tett mellom far og sønn. Med mindre han bestemmer seg for å komme tidlig i august da :O
Wæææ jeg har termin 8 september, og den lille luringen i magen har allerede gjort sånn at jeg har vært på føden med sammentrekninger, så tror og håper han kommer i august!!
Oi spennende! Hvorfor det?Har egentlig termin i september, men blir satt i gang om ca 3 uker - så blir definitivt augustbaby her!