Ikke lenge igjen!

ingeniørfrue

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2016
Nå er det skikkelig fødeboom hos hos august-jentene! Ikke lenge til det er vår tur :o

Jeg har mens-termin 27.august, men oul-termin 5.sept... Føler fødsel er så lenge til og klarer ikke helt å forholde meg til alle fødslene i aug-forumet!! :D

Så deilig at det snart er vår tur! Jeg har termin 12 september, og håper jeg slipper overtid!

Har ikke sneket i august enda, nå må jeg nesten det! Har sneket litt i juli bare, fant en venninne der som har født! Det var stas :Heartred Visste ikke at hun var her inne :)

Har en mulig terminperiode rundt omkring 31/8 - 4/9, igangsettes den 16 hvis hun ikke kommer av seg selv..... Føler det er ti evigheter til :p

Har ikke sneket i august enda, nå må jeg nesten det! Har sneket litt i juli bare, fant en venninne der som har født! Det var stas :Heartred Visste ikke at hun var her inne :)

Har en mulig terminperiode rundt omkring 31/8 - 4/9, igangsettes den 16 hvis hun ikke kommer av seg selv..... Føler det er ti evigheter til :p
Det kommer til å gå så fort atte! Igangsettes den 16 september, eller 16 august?:)

Ja, det er gøy! :) Jeg har termin 2. september, så jeg er spent på om det blir august- eller septemberjente :)
Wæææ jeg har termin 8 september, og den lille luringen i magen har allerede gjort sånn at jeg har vært på føden med sammentrekninger, så tror og håper han kommer i august!! :D

16. September :) Håper jo at hun holder seg inne til rundt termin da, hadde vært aller mest morsomt om hun kom den 31/8 på min bursdag :D
Hahaha to fluer i en smekk da! :angelic: Mannen har bursdag 22 september, så det er litt for sent. Men blir uansett ganske tett mellom far og sønn. Med mindre han bestemmer seg for å komme tidlig i august da :O

Hahaha to fluer i en smekk da! :angelic: Mannen har bursdag 22 september, så det er litt for sent. Men blir uansett ganske tett mellom far og sønn. Med mindre han bestemmer seg for å komme tidlig i august da :O

Haha, kanskje litt lenge å holde han igjen til den 22. :D Portforbud til fars bursdag ;)

Vi har endel i familien i starten av september, så det blir spennende å se om mini her faller på en bursdag! Min far var fornærmet fordi jeg ble født rett før hans bursdag, for da var ikke han midtpunktet lenger :wacky: (Ja, sær type....)

Nå er det ikke lenge igjen! :D:D:Heartred

Ja nå nærmer det seg veldig føler jeg :D Menstermin 24 aug og ul-termin 1 sept så er veldig spent på om det blir i august :-)

Har vært 'trofast' her i September-forumet, men pga veldig kort cervix og nebbing er sjangsen for august-baby veldig stor.
I dag på kontroll sa jordmor at vi skulle krysse fingra for august-baby, og ikke juli. Så hver dag i august vil for vår del bare være bonus! Egentlig termin er 7.september. Fikk en smekk i tryne kan man vel mildt si :laughing002

Med termin 4. september føler jeg at ventetiden startet når august er igang! Spennende tider fremover :-) Ingenting som tyder på at ho skal komme før tiden, men ho er hjertelig velkommen ei ukes tid før!!

Back
Topp