ikke lenge igjen.:-)

betcybaby

Betatt av forumet
Nå damer er vi nerme målet.:-) tenk vi har ikke mange ukene igjen nå før vi får den lille i armene.:-) kjenner at hver dag som går nå så går det bare mer og mer opp for meg hvor kort tiden som er igjen.:-)

Huff! Blandede følelser! Synst tiden går seint men samtidig fort! Grur meg uendelig mye til fødsel denne gangen, føler jeg vet mer hva jeg går til, selv om alle fødsler er ulike... Samtidig gler jeg meg til det hele er over og vi får hilse på den lille :) uff!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Tiden går forbausende fort, til tross for at jeg synes det er en god stund igjen! Sykmeldte meg nettopp, og det har allerede gått over ei uke! Trodde tiden ville nærmest stoppe litt opp når jeg sykmeldte meg, men jeg har nok å fylle dagene med allikevel ;)

I know! Dette er nesten litt crazy!

Akkurat nå ser jeg veldig veldig VELDIG fram til permisjon. Jeg er så sliten! Men er liksom "bare" det å da. Ikke noe bekkenløsning å snakke om, ikke krevende jobb, ikke noen særlig andre plager annet enn litt dårlig søvn. Så blir til at jeg jobber 100 % til the bitter end. MEN det er bare 27 arbeidsdager igjen. I can do this!

Det er så utrolig morro!
Jeg føler dagene mine går i baby baby baby og ikke minst drømmene mine. I natt drømte jeg at jeg fødte en liten jente som var helt lik meg som baby (noe som virkelig ikke er sannsynelig når barnefaren er afrikaner og jeg venter en gutt hehe) som jeg måtte beskytte mot zombier, sett for mye Walking dead kanskje?
Jeg har bare bleier igjen å kjøpe og føler meg relativt klar nå. Skal se om morkaken har flyttet seg neste uke så da kan jeg forbrede meg litt mer på om det blir keisersnitt eller "naturlig fødsel".

Gleder meg kjempemye til å møte lillegutt, og det skal bli veldig godt å få tilbake en funksjonell kropp også :-) Kommer meg omtrent ikke ut, så det skal bli kjekt å bytte ut stor mage og bekkenløsning med barnevogn og baby ;-) Det nærmer seg med stormskritt nå! :-D

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app

Skriver under på noen av kommentarene her altså.. Har et trøblete svangerskap som begynte med hyperemesis, gikk over i flere blødninger og nå ender i kraftig bekkenløsning. Så selv om det er aldri så koselig å kjenne hun tumle rundt der inne, skal jeg ærlig innrømme at jeg ser frem til den dagen jeg slipper dette, og kan holde henne i armene mine istedefor :-)

Enig! Gleder meg! Startet også med hypermesis, fikk masse vann i kroppen, blitt diger, knukket haleben og vondt i bekkenet og er fremdeles veldig sliten og kvalm. Har mye hodepine, fått vondt i magen uten grunn og protein i urinen. Gleder meg til å kunne bevege meg uten smerter eller en stor kropp i veien og mest av alt å holde henne :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Annen ting jeg gleder meg veldig til. Å se pappen forelske seg i sønnen sin. Å se han bli helt betatt av det lille mennesket vi har skapt sammen. Det er noe av det vakreste på jord.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp