Ikke lenge igjen til termin!

EnLitenOverraskelse

Flørter med forumet
Bare 1 uke og 6 dager igjen... syns tiden går så utrolig fort når man har en liten toåring fra før. Har ikke engang fått på plass alt babyutstyret... har det i hus fra forrige mann, er bare det å få det helt klart til nummer to kommer.

Storebror kom 2 dager før termin, så har en liten følelse at denne også skal komme før termindatoen som er den 23. Har den siste måneden hatt en magefølelse på 17 juli.. mon tro om det blir å stemme. Sist svangerskap følte jeg 18 juli, og det begynte å skje den datoen.

Åh, jeg er så spent nå... det er liksom NÅ jeg begynner å kjenne at jeg gleder med skikkelig! Men på en rar måte i forhold til sist... da var det mer romantisk. Nå er det litt skummelt egentlig, med tanke på at man blir TObarnsmor og at man skal dele seg litt opp :p

Ja nå er det virkelig ikke lenge igjen.. !! Vasket opp klær i str 50 og sengetøy til baby igår så idag blir det å gjøre istand seng og vugge og ellers pusle rundt, alt annet er på plass!

Storesøster snakker mye om hvilke ting som er hennes og hvilke ting som er babyens.. tror hun skjønner en del men håper hun ikke får sjokk når babyen faktisk kommer og skal være sammen med oss hele tiden;-D

Imorgen skal jeg på vekstkontroll for å måle fostervann og vekst så da får jeg muligens vite om jeg skal bli satt igang slik som sist eller komme tilbake for ny kontroll på termin!

Kjenner at jeg er fryktelig spent nå! 

Lykke til alle!

Vi kjenner ingen med nyfødte babyer, så tror egentlig ikke lillemann skjønner helt hva en baby er. Selv om han vet at den bor i magen til mamma... men han skjønner vel fort tegninga når han kommer å besøker lillebror på sykehuset og mamma sin mage er borte! ;-) Men må vel kanskje forberede han på babyer ved å vise gamle bilder av han og kanskje se noen nyfødte på film på youtube eller noe.. hehe

Alt av klær og sengetøy har jeg heldigvis fått unna, og fått vasket bilstolen og vugga. Sprinkelsenga skal lillebror overta når storebror sin nye seng kommer... var himla lang ventetid på den. Men men... da får storebror hjelpe til med å gjøre den i stand til lillebror etter han er kommet. Kan jo være enda mer koselig det! :)

Så spennende du har det nå! Du må ha masse lykke til i innspurten!

Nærmer seg med stormskritt nå jenter :D
Spennende dager altså,bare går å venter. . .

Storesøster kom en uke før termin,ting startet 8 dager før.
Så om lillesøster skulle fulgt i hennes spor skjer det ting fredag/lørdag :p
Meeen,tror ikke det altså. Tror heller 2-3 dager over.

Lykke til med siste innspurt!!

Back
Topp