Småbarnsmor16
Flørter med forumet
Noe du mangler som du burde hatt klart før baby kommer? ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi bleier ja... Det må jeg kjøpe, til både babyen og meg [emoji14]Bør vel skaffe en lekegrind, tenker jeg, men stresser ikke så mye med det. Må også ha en ny babygym. Og bleier Og så må jeg finne dyna. Og så tenker jeg å skaffe meg noe bæreremedier, men har ikke funnet ut hva jeg vil ha, og det er ikke akkurat så lett å prøve på når man er så smelltjukk som nå.
Sååååååå... mangler litt, men ingen ting vesentlig, tror jeg. Skaffer fortløpende det som måtte mangle, tenker jeg
Du har satt deg skikkelig inn i dette, du! Jeg vet bare at jeg ikke skal ha BabyBjörn. Ellers tenker jeg at sånne sjal krever en del øving, men mange er jo veldig fornøyd når de har vært igjennom den første knoteperioden (om de ikke ga opp underveis).Oi bleier ja... Det må jeg kjøpe, til både babyen og meg [emoji14]
Jeg har skaffet meg en caboo til bæring! Skal kjøpe meg et vevd sjal etterhvert tror jeg, men første tiden blir i caboo og elastisk sjal (moby wrap)
Jeg er mer fornøyd med ergobaby performance. Det er ikke mange minuttene de kan sitte fremover likevel. Jeg fikk aldri til den borrelåsen på 360'n som er rundt livet, tror rett og slett jeg er for kort! Fikk låne performance av ei venninne og det var seriøst en annen verden! Solgte den andre Om du kan, så er det veldig ålreit å låne og prøveDu har satt deg skikkelig inn i dette, du! Jeg vet bare at jeg ikke skal ha BabyBjörn. Ellers tenker jeg at sånne sjal krever en del øving, men mange er jo veldig fornøyd når de har vært igjennom den første knoteperioden (om de ikke ga opp underveis).
Caboo aner jeg ikke hva er (må google), og en venninne sa hun var veldig fornøyd med ErgoBaby 360. Det er jo en jungel, disse bæregreiene!