Ikke lenge igjen nå!

Mja det går fint at det ikke er i orden, men jeg skulle gjerne hatt klart soverommet til storesøster sånn at jeg kunne innrede både det og lillebror sitt. (Storesøster ligger på det som skal bli babyens rom)

Seng og dagseng til bebis mangler å å få i stand her, men alt er i hus så er bare å montere. Storebrødrene lå i vognbagen de første nettene etter at vi kom hjem fra sykehuset så jeg stresser ikke egentlig. Vet alt ordner seg uansett. :smiley-angelic002

Kunne vell hatt klart barnerommet, men babyen skal jo ikke sove der enda da:p men blir vell å se om jeg orker ta noen tank der inne før babysen kommer:p

Bør vel skaffe en lekegrind, tenker jeg, men stresser ikke så mye med det. Må også ha en ny babygym. Og bleier :) Og så må jeg finne dyna. Og så tenker jeg å skaffe meg noe bæreremedier, men har ikke funnet ut hva jeg vil ha, og det er ikke akkurat så lett å prøve på når man er så smelltjukk som nå.

Sååååååå... mangler litt, men ingen ting vesentlig, tror jeg. Skaffer fortløpende det som måtte mangle, tenker jeg :)

Mangler å sette opp lekegrinda eller vugga, så han har noe å sove i på stua. Men det haster ikke, vi er jo to hjemme den første uka etter vi kommer hjem

Mangler noen flere sengsett til senga på soverommet, fikk litt panikk da jeg bare hadde et som passet til dyna ;o Også har jeg ikke kjøpt brystpumpe enda, tror kanskje jeg venter til virkelig får bruk for det :-) Ellers trooor jeg ingenting mangler :D

Bør vel skaffe en lekegrind, tenker jeg, men stresser ikke så mye med det. Må også ha en ny babygym. Og bleier :) Og så må jeg finne dyna. Og så tenker jeg å skaffe meg noe bæreremedier, men har ikke funnet ut hva jeg vil ha, og det er ikke akkurat så lett å prøve på når man er så smelltjukk som nå.

Sååååååå... mangler litt, men ingen ting vesentlig, tror jeg. Skaffer fortløpende det som måtte mangle, tenker jeg :)
Oi bleier ja... Det må jeg kjøpe, til både babyen og meg [emoji14]

Jeg har skaffet meg en caboo til bæring! Skal kjøpe meg et vevd sjal etterhvert tror jeg, men første tiden blir i caboo og elastisk sjal (moby wrap) :)

Oi bleier ja... Det må jeg kjøpe, til både babyen og meg [emoji14]

Jeg har skaffet meg en caboo til bæring! Skal kjøpe meg et vevd sjal etterhvert tror jeg, men første tiden blir i caboo og elastisk sjal (moby wrap) :)
Du har satt deg skikkelig inn i dette, du! Jeg vet bare at jeg ikke skal ha BabyBjörn. Ellers tenker jeg at sånne sjal krever en del øving, men mange er jo veldig fornøyd når de har vært igjennom den første knoteperioden (om de ikke ga opp underveis).

Caboo aner jeg ikke hva er (må google), og en venninne sa hun var veldig fornøyd med ErgoBaby 360. Det er jo en jungel, disse bæregreiene!:confused:

Du har satt deg skikkelig inn i dette, du! Jeg vet bare at jeg ikke skal ha BabyBjörn. Ellers tenker jeg at sånne sjal krever en del øving, men mange er jo veldig fornøyd når de har vært igjennom den første knoteperioden (om de ikke ga opp underveis).

Caboo aner jeg ikke hva er (må google), og en venninne sa hun var veldig fornøyd med ErgoBaby 360. Det er jo en jungel, disse bæregreiene!:confused:
Jeg er mer fornøyd med ergobaby performance. Det er ikke mange minuttene de kan sitte fremover likevel. Jeg fikk aldri til den borrelåsen på 360'n som er rundt livet, tror rett og slett jeg er for kort! Fikk låne performance av ei venninne og det var seriøst en annen verden! Solgte den andre :D Om du kan, så er det veldig ålreit å låne og prøve :)

Har satt meg litt inn, fordi jeg gjerne vil bære lillebror og bærte storesøster litt.

Hvilket bæretøy som er best for deg kommer an på når du tenker å bære, hvor stort er barnet. Caboo og elastisk sjal er kun for de første månedene, kanskje 6 mnd med sjalet, frem til babyen blir for tung.

Ringslynge er fint kortere turer inn og ut av bhg, så butikken og sånn, fordi du kun har støtte på en skulder.

Ergobabyen har nyfødtinnlegg, og en venninne av meg brukte den fra hennes var en uke gammel. Usikker på om jeg ville gjort det. Den er veldig lett å justere og babyen sitter godt i den :) Vi brukte den på tur når storesøster var rundt... 4 mnd tror jeg, med nyfødtinnlegg :) Anbefaler glatt ergobaby altså, veldig god sele!

Og ja. Det er en jungel!!

Back
Topp