ikke lenge i gjenn nå

chanottisa

Glad i forumet
noen som gruer seg til fødsel osv? det er jo ikke så alt for lenge i gjenn nå..
for meg er det bare 7uker og 3 dager i gjenn så jeg begynner å føle litt hastverk[&:]
de nye bebis klærene må vaskes og barne rommet må bli helt ferdig og mm.. men kke nok med det jeg sitter å tenker "tenk vis hun kommer før tiden" som f.eks jannuar da har jeg liten tid da hehe..
jeg er vell kansje rar men det er det jeg tenker jeg vet jo ikke hva dere tenker. men gleder meg uansett til lille mia kommer til verden selv om jeg gruer meg til fødselen fysj...
men de sier jo med vondt skal vondt fordrives[;)]

Jeg gruer meg faktisk ikke til fødselen. Vet jo ikke hvor vondt det gjør, jeg[8D] Så da velger jeg å ikke tenke så mye på det.
Jeg er mer redd for å gjøre feil etter Nurket er født... Ikke gi han nok mat osv[&:] Tenk hvis jeg ikke egner meg som mamma i det hele tatt[:-]
Han er i alle fall svært ønsket, så jeg håper en klønete, uerfaren mamma kommer langt med det[:)]

Tenker ikke på fødselen i det hele tatt jeg.. Vet at det er noe jeg må igjennom uansett, så jeg ser ikke vitsen med å grue seg! Dessuten tror jeg at de smertene blir glemt på
en- to-tre når man får den lille i armene for første gang [:)]

Men det begynner å nærme seg nå ja.. Gleder meg så uendelig til å få henne ut jeg nå.. he he. Begynner å bli fryktelig lei av å gå sånn å vagge.. [:)]

jeg GLEDER meg til å se lille mia som er så svært ventes oss både familie venner og mor og far selvfølgelig, men... fødtselen den gruer jeg meg til.. jeg vill heller være forberet på det værste så kan jeg heller ta det med ett smil vist alt gikk greit [;)] søskenbarnet mitt hun var en av de som gledet seg til fødselen, hun hadde sånn en fin innstilling om at alt gikk greit men det gjorde det altså ikke så hun sa og det at det er bedre å forberede seg på det værste en å tro at alt går greit.. men nå fikk jo ikke hu en lett fødsel da (stakar)

Neida sant det.. Greit å være forberdet på det verste!!
Jeg skjønner jo at det ikke akkurat kan være så veldig godt da når et lite barn skal ut gjennom det lille hullet vi har mellom beina, men jeg tenker på alle de som har født før meg og overlevd, så da skal vel jeg også klare det [:)]

den tanken har faktisk slått meg og ett par ganger [:D]

Jeg har vært så heldig at jeg har gått gjennom to relativt lette fødsler før, men jeg kjenner at jeg har tanker om hva hvis det blir totalt annerledes denne gangen?
Prøver å ikke tenke det verste for jeg vet hvor deilig den følelsen er å holde babyen for første gang i armene, det gjør all smerten verdt det...
Kjenner jeg er litt utålmodig og nå gleder jeg meg til å pakke bagen og legge frem bærebag og klær til den lille, vet jo ikke 100% om det blir gutt eller jente selv om de sa på ultralyden at de ikke trodde de så en gutt så jeg tør ikke legge frem typiske jenteklær likevel..

Har blitt advart om å ta for lett på det med fødsel jeg også[8D] En venninne av meg satte safta i vrange da jeg sa at jeg nesten gledet meg litt til fødselen[:D] Hun har født selv, og vet hva det er snakk om.
Og kommentaren hennes var: "jaja, da skal ikke jeg si noe"[:D]

nå gruer jeg meg faktisk ikke så mye til fødselen,det var en periode jeg fikk skikkelig angst...men nå har jeg snakka med dama til broren min som fødte nå 30.november,å det var bare positivt[:)].
Hun sa jeg ikke skulle grue meg men glede meg til fødselen.Selfølgelig var det ikke helt smertefritt,men alle overlever jo,å den smerten som er,den går jo over å blir som regel fort glemt[;)] Hun sa det gjorde mest vond når hun skulle presse ut hodet,men etter det gikk alt veldig greit[:)].
så jeg håper alle får en fin og grei fødsel!Tenk at det er jo en liten baby!våres egne babyer!![:D]hihi

kan ikke si jeg gruer meg.. gleder meg liksom mest til å ha småen i armene mine.[:)]. har selfølgelig litt smålig angst men har ikke sotte meg så mye inn i fødselen enda... er bare 7 uker og 1 dag til termin[&:] kommer til å væære mmerkelig å ikke være gravid lenger.... gruer meg faktisk litt til tiden etter fødselen jeg, uten at jeg hvet helt hvorfor..

Back
Topp