ikke le da jenter:P

lulan

Forelsket i forumet
men er det noen andre å som har begynt å lekke av puppene??

jeg kjente jeg var våt også måtte jeg bare sjekke da komme det blank veske ut av bebbe puppene. .
hva er dette da, er det normalt så tidlig?

:D 

Jeg startet ca uke 20 med datteren min, mens denne gangen forsvant den aldri helt etter amming... Ikke mye da :) 

Alt er normalt hehe og det er absolutt en fordel syntes jeg!! Det er de som går flere dager etter fødsel før de får melk, men jeg tror at hvis man har litt til å starte med går det lettere og produksjonen starter raskere... tror jeg ;) 

Hehe jeg tror det er helt normalt. Jeg har ikke ammet på nesten 3 år, men kan allikevel presse ut veske fremdeles. Er nok råmelk :)

heeh er nå da bare 15 + da so synst det va tidlig:)
har ikje amma på 7 år:)

lulan skrev:
heeh er nå da bare 15 + da so synst det va tidlig:)
har ikje amma på 7 år:)

Snakket med ei i dag, hennes yngste sønn er 9 år, og hun kan fortsatt få ut litt væske av brystene om hun prøver... 
Visstnok, forsvinner det ikke igjen :O Det er ne som alltid kommer til å være der da man først har fått barn

Begynte tidlig å lekke med første mann. Nå har jeg fortsatt melk, sluttet ikke å amme minsten før i september-11 :)

Her amma eg fortsatt på mårningen, so blir nok ikkje pause imellom :-P

så heldig du er.. :) jeg gik mange dager etter fødselen sist før produksjonen kom i gang, og jeg lakk ikke en dråpe før dette heller :/ slet veldig med ammingen å det var nok mye på grunn av det kom sent i gang...

Back
Topp