Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hadde gått opp ca en kilo når jeg veide meg ved 16+0 det er vel veldig forskjellig hvor mye og når man går opp! Magen og kiloene som må til kommer nok før eller senere uansett tenker jeg
15+2 her i dag og fremdeles 3 kg i minus (hadde bmi på 19 før jeg ble gravid, så hadde hatt godt av et par pluss i stedet). Men lille turnerer som bare det, så "parasitten" lider nok ingen nød selv om mora ser litt kantete ut... ;-)
Gikk ned først så gått litt opp til start vekta nå tror jeg, har ikke vekt Babyen tar den næringa den trenger uansett og mange mndr igjen på å få på seg kiloer Var sånn de forrige gangene også la på meg på slutten... men de forvinner fort etter fødselen, er mest vann og gugge
I går var jeg faktisk nede i en halv kilo minus i forhold til det jeg begynte på. Men jeg kjenner kroppen min, og den er skikkelig glad i å hamstre fett, så jeg lar meg ikke lure.. Tipper det tidsnok bare kommer til å renne på med kilo, sukk.
Ikke gått opp noe. Vært veldig lite kvalm og har spist godt. Regner med at vekten øker fremover nå. Går man opp mye i starten, så er det lett å legge på seg for mye totalt. Og da må man jo selv ta jobben med å gå ned i etterkant.
Jeg slanka meg i høst. Var så stolt at jeg klarte å gå ned 3 kilo. De la jeg på meg igjen i jula. Men har ikke lagt på meg noe siden jul. Har vært så mye kvalm og dålig matlyst. Men har nok å ta av. Regner med at kiloene kommer etterhvert. Har gått opp ca.10 kg med gutta. Så kiloene kommer nok...
Jeg er 15 uker og har gått ned tre kilo....men jeg er noe overvektig så det er bare bra, håper å ikke gå så mye over startvekta. Får spise sunt og bevege meg