Ikke lagt på meg

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Er 17+1 og er kun gått opp 0,5 kilo. Andre som det går litt seinere med?

Sist jeg sjekket hadde jeg gått opp 1,2 kg. Heeeeelt greit - da jeg vet at det kommer nok i siste halvdel ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hadde gått opp ca en kilo når jeg veide meg ved 16+0 :) det er vel veldig forskjellig hvor mye og når man går opp! Magen og kiloene som må til kommer nok før eller senere uansett tenker jeg ;)

Går ikkje så fort her heller. Sist gong gjekk eg opp 16kg. Det er vel no framover at kilo etter kilo legg seg både her og der :)

Hadde bare vært storfornøyd om det var meg :)
Ungen tar jo det den skal ha uansett.

15+2 her i dag og fremdeles 3 kg i minus (hadde bmi på 19 før jeg ble gravid, så hadde hatt godt av et par pluss i stedet). Men lille turnerer som bare det, så "parasitten" lider nok ingen nød selv om mora ser litt kantete ut... ;-)

Gikk ned først så gått litt opp til start vekta nå tror jeg, har ikke vekt ;) Babyen tar den næringa den trenger uansett og mange mndr igjen på å få på seg kiloer ;) Var sånn de forrige gangene også la på meg på slutten... men de forvinner fort etter fødselen, er mest vann og gugge :p

I går var jeg faktisk nede i en halv kilo minus i forhold til det jeg begynte på. Men jeg kjenner kroppen min, og den er skikkelig glad i å hamstre fett, så jeg lar meg ikke lure.. Tipper det tidsnok bare kommer til å renne på med kilo, sukk.

Ikke gått opp noe. Vært veldig lite kvalm og har spist godt. Regner med at vekten øker fremover nå. Går man opp mye i starten, så er det lett å legge på seg for mye totalt. Og da må man jo selv ta jobben med å gå ned i etterkant.

Jeg slanka meg i høst. Var så stolt at jeg klarte å gå ned 3 kilo. De la jeg på meg igjen i jula. ;) Men har ikke lagt på meg noe siden jul. Har vært så mye kvalm og dålig matlyst. Men har nok å ta av. Regner med at kiloene kommer etterhvert. Har gått opp ca.10 kg med gutta. Så kiloene kommer nok...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er 15 uker og har gått ned tre kilo....men jeg er noe overvektig så det er bare bra, håper å ikke gå så mye over startvekta. Får spise sunt og bevege meg:)

Starta på 72, var nede i 64,7 og nå på 69.5 ca. Bare godt å gå opp i vekt, og ha energi til å trene og jobbe igjen! :)

Sist gang gikk jeg opp 9 kg under graviditeten, en måned etter han var ute var det -20 kg totalt fra høygravidvekten :)

Fikk ikke mage og la ikke noe særlig på meg før i nesten uke 30.

Sent from my iPhone using BV Forum

Sniker; jeg gikk ikke opp før jeg var 27-28 uker på vei, og etter det har jeg gått opp 8 kg :) det kommer pang og plutselig!

Back
Topp