Ikke la meg gå tur igjen ,før baby er født!!

Et-nytt-gull

Glad i forumet
for det gjorde jeg idag,(på asfalt og oppoverbakke).. No good shit for ryggen/bekken :/... Gikk bra der og da forsåvidt ,.. Meeeeeen...

Igår leverte og hentet jeg mini i bhg, vasket klær, malte hus og dro en snartur innom jobb selv om jeg hadde fri......au-au igår kveld jah :/

ja huff, har ikke kunnet gå tur på lang tid (eller gjort stort annet fysisk for den del) skal si deg jeg savner det ja...

God bedring, håper det går seg til raskt igjen:-)

Når man står midt opp i det glemmer man at det er sååå ille etterpå. Men når man da har satt seg litt i sofaen for kvelden og så skal reise seg opp.... AUUUUU!!!

Så sant så sant ;)

Ikke lenge igjen nå da!!:)

Kjenner på det jeg også!
Orker ikke gå lange biten før jeg kjenner beina begynner å bli gele.
Men kan styre på hele dagen hjemme, og så sette meg ned etter middag - da kommer jeg omtrent ikke opp igjen.. Hehe.. Føler meg som ei gammel kjerring :p

Så sant så sant ;)

Ikke lenge igjen nå da!!:)

Nei, vi skal jommen meg klare dette vel jenter!!! :) Selv om jeg må ærlig innrømme at dette bekkenet krangler dobbelt så mye i dette svangerskapet enn det forrige :)

Nei, vi skal jommen meg klare dette vel jenter!!! :) Selv om jeg må ærlig innrømme at dette bekkenet krangler dobbelt så mye i dette svangerskapet enn det forrige :)

Ja,det har ikke vært så voldsom krangling i de tidligere sv.skapene...så noe er annerledes denne gangen ..

Her er det ut på tur stortsett hver eneste dag:D

Jeg og. En time med dyra etter jobb. Men begynner å bli tyngre. Går saktere og saktere. :p

Ja, jeg påstår ikke det går fort med meg heller...:P Men kommer meg ut iallefall,og har ikke noe vondt etterpå...må bare drikke mengder med vann for å hente meg helt inn igjen...

Guttungen på 10år sa til meg sist, du er tregere enn en snegle..så det sier vel sitt:P:D

Jeg og. En time med dyra etter jobb. Men begynner å bli tyngre. Går saktere og saktere. :p
heldige dere :-) jeg har ikke kunnet gå tur på flere mnd. var med sambo en liten tur på obs isted og nå er jeg ikke gangbar og det vil jeg vel ikke være før tidligst i morgen...

måtte oktober komme fort ;-)

heldige dere :) jeg har ikke kunnet gå tur på flere mnd. var med sambo en liten tur på obs isted og nå er jeg ikke gangbar og det vil jeg vel ikke være før tidligst i morgen...

måtte oktober komme fort ;-)

Huffamei. Det kan ikke være noe særlig. :(

Huffamei. Det kan ikke være noe særlig. :(
huff nei er ikke det, men hadde det slik sist også og det er bare sååå verdt det :-) tiden går bare en del saktere når det er slik...

Vi var ute i dag på en skogstur, en plass med mange løyper. Vi tok litt feil løype og endte opp med å gå 3 eller 4 km :P Vi får se hva som skjer i kveld ;)
Lille mini gikk nesten hele veien uten å klage, så sprek er han :)

Vi var ute i dag på en skogstur, en plass med mange løyper. Vi tok litt feil løype og endte opp med å gå 3 eller 4 km :P Vi får se hva som skjer i kveld ;)
Lille mini gikk nesten hele veien uten å klage, så sprek er han :)

Flink mini :-)

Heldigvis roet seg litt idag,men kjenner "gode" etterdønninger ..
Vet hvertfall hva som ikke er lurt nå ;)

Jeg har ingen plager med bekkenet, men får godt med kynnere når jeg er aktiv.. Er dessverre litt for stillesittende etter egen smak da må jeg innrømme.. Selv om det gir meg kynnere i massevis :P

Back
Topp