Et-nytt-gull
Glad i forumet
for det gjorde jeg idag,(på asfalt og oppoverbakke).. No good shit for ryggen/bekken :/... Gikk bra der og da forsåvidt ,.. Meeeeeen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når man står midt opp i det glemmer man at det er sååå ille etterpå. Men når man da har satt seg litt i sofaen for kvelden og så skal reise seg opp.... AUUUUU!!!
Så sant så sant
Ikke lenge igjen nå da!!
Nei, vi skal jommen meg klare dette vel jenter!!! Selv om jeg må ærlig innrømme at dette bekkenet krangler dobbelt så mye i dette svangerskapet enn det forrige
Her er det ut på tur stortsett hver eneste dag
Jeg og. En time med dyra etter jobb. Men begynner å bli tyngre. Går saktere og saktere.
heldige dere jeg har ikke kunnet gå tur på flere mnd. var med sambo en liten tur på obs isted og nå er jeg ikke gangbar og det vil jeg vel ikke være før tidligst i morgen...Jeg og. En time med dyra etter jobb. Men begynner å bli tyngre. Går saktere og saktere.
heldige dere jeg har ikke kunnet gå tur på flere mnd. var med sambo en liten tur på obs isted og nå er jeg ikke gangbar og det vil jeg vel ikke være før tidligst i morgen...
måtte oktober komme fort ;-)
huff nei er ikke det, men hadde det slik sist også og det er bare sååå verdt det tiden går bare en del saktere når det er slik...Huffamei. Det kan ikke være noe særlig.
Vi var ute i dag på en skogstur, en plass med mange løyper. Vi tok litt feil løype og endte opp med å gå 3 eller 4 km Vi får se hva som skjer i kveld
Lille mini gikk nesten hele veien uten å klage, så sprek er han