Ikke kvalm..

Var veldig kvalm med førstemann veldig tidlig. Er til nå enda ikke kvalm er 5+2 i dag. Håper virkelig jeg slipper kvalmen denne gang [emoji14]
 
ingen symptomer her, kun kalde føtter :rolleyes: hadde ingen symptomer annet enn trøtthet sist heller :) Kjenner igjen tankene dine, men prøv å nyte det! Heldige er vi som bare kan nyte tiden nå, istedenfor å være dårlig :wtf:
 
Når jeg var gravid med sønnen min hadde jeg ingen symptomer i det heletatt :)

ingen symptomer her, kun kalde føtter :rolleyes: hadde ingen symptomer annet enn trøtthet sist heller :) Kjenner igjen tankene dine, men prøv å nyte det! Heldige er vi som bare kan nyte tiden nå, istedenfor å være dårlig :wtf:
Akkurat samme. Sist var jeg bare litt trøtt i starten. Intet annet som tilsa at jeg var pregs enn den voksende magen :)

Håper på samme denne gangen ^^
 
Jeg visste ikke at det å fryse på beina var et symptom. Det har ikke jeg vært plaget med i de andre svangerskapene, nå bor jeg i tykke ullsokker døgnet rundt [emoji4]
Ikke jeg heller viste det var et symptom før nå da jeg såg flere og var plaget med det. Kan heller ikke huske jeg har vært plaget med det før. :) [emoji4]
 
var ikke kvalm i svangerskap 1 eller 2 ( har to friske og fine jenter) Dette svangerskapet derimot er jeg kvalm av og på hele dagen, enda ikke sånn at jeg spyr men veldig ubehagelig.. :) vær glad du ikke er kvalm, er ikke noe godt :p
 
ingen symptomer her, kun kalde føtter :rolleyes: hadde ingen symptomer annet enn trøtthet sist heller :) Kjenner igjen tankene dine, men prøv å nyte det! Heldige er vi som bare kan nyte tiden nå, istedenfor å være dårlig :wtf:
Det er helt sant!
 
var ikke kvalm i svangerskap 1 eller 2 ( har to friske og fine jenter) Dette svangerskapet derimot er jeg kvalm av og på hele dagen, enda ikke sånn at jeg spyr men veldig ubehagelig.. :) vær glad du ikke er kvalm, er ikke noe godt :p
Huff, høres ikke kjekt ut. Godt å høre at svangerskapene kan være så forskjellig!
 
Jeg ble først kvalm i slutten av uke 6 med første og spydde da nonstop til uke 17. Bare det å gå i dusjen var grusomt. Jeg måtre sitte i dusjen mens mannen min hjalp meg å vaske håret mitt. Etterpå sov jeg i flere timer fordi jeg hadde ingen energi igjen.. Deretter ca 1 gang om dagen til uke 25. Var fin helt til uke 33 hvor jeg ble kvalm, men spydde heldigvis ikke...


Jeg unner ikke min verste fiende mange mnd med "omgangssyke" som jeg kalte det
.. Det var grusomt. Dette er den eneste grunnen til hvorfor jeg synes det er litt skummelt denne gangen. [emoji22] Jeg håper så inderlig at jeg slipper unna denne gangen! [emoji85]
 
Jeg ble først kvalm i slutten av uke 6 med første og spydde da nonstop til uke 17. Bare det å gå i dusjen var grusomt. Jeg måtre sitte i dusjen mens mannen min hjalp meg å vaske håret mitt. Etterpå sov jeg i flere timer fordi jeg hadde ingen energi igjen.. Deretter ca 1 gang om dagen til uke 25. Var fin helt til uke 33 hvor jeg ble kvalm, men spydde heldigvis ikke...


Jeg unner ikke min verste fiende mange mnd med "omgangssyke" som jeg kalte det
.. Det var grusomt. Dette er den eneste grunnen til hvorfor jeg synes det er litt skummelt denne gangen. [emoji22] Jeg håper så inderlig at jeg slipper unna denne gangen! [emoji85]
Herregud, det høres helt forferdelig ut!
Håper ikke du får det slik igjen :(
 
Jeg er 6+1 i dag og har fryktet kvalmen og spy siden vi begynte å prøve å bli gravid.
Nå når jeg endelig har blitt det er jeg ikke sånn kvalm jeg hadde trodd.
jeg kjenner kansje litt på det om jeg er sulten, men det er det. Har liksom ikke fått inntrykk at det kan kalles svangerskapskvalme.

Og missforstå meg rett, jeg er ikke skuffet over å ikke være kvalm vare tenker det gjerne ikke er så vanlig?!

Er det noen andre her som ikke spyr og er kvalm?
Det er like vanlig å ikke kaste opp, som det er å kaste opp ;)

Gratulerer med spiren i magen :)
 
Herregud, det høres helt forferdelig ut!
Håper ikke du får det slik igjen :(
Nei, jeg håper ingen her får det slik. Jeg kan godt ta imot litt kvalme altså da det er ganske normalt. Jeg tenkte bare min historie kanskje får noen til å føle seg litt heldig selv om man vil ha litt flere symptomer [emoji14]
 
Nei, jeg håper ingen her får det slik. Jeg kan godt ta imot litt kvalme altså da det er ganske normalt. Jeg tenkte bare min historie kanskje får noen til å føle seg litt heldig selv om man vil ha litt flere symptomer [emoji14]
Det gjorde den! Jeg har vært så heldig å få masse symptomer, så bortsett fra kvalmen har jeg blitt tildelt i massevis :hilarious:
 
Så langt har jeg lite kvalme, var forberedt på at det skulle være ille siden så mange av kvinnfolka i familien har vært veldig plaga av det gjennom hele sitt.
 
Back
Topp