Hei! Trodde kvalm og trøtt nesten var obligatorisk i graviditet? Jeg er ikke kvalm eller trøtt i det hele tatt, kjenner bare litt murring og ryggsmerter. Flere som har det sånn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke kvalm i det hele tatt nå?Jeg har det sånn nå var litt mer småkvalm før. Jeg er fortsatt litt trøtt da
Svært lite, kjenner det hvis jeg ikke spiser innen 3 timer bare. Jeg har aldri vært superkvalm hellerIkke kvalm i det hele tatt nå?
Litt samme som meg da har enda ikke vært på TUL, så håper alt er fint når jeg skal der om 13 dagerSvært lite, kjenner det hvis jeg ikke spiser innen 3 timer bare. Jeg har aldri vært superkvalm heller
Føler meg heldig som ikke har vært super kvalm jeg sliter en del med bekkenet og korsryggen da, men jeg overlever enda. Vi får krysse og håpe på at du også får se et bankende hjerte når du skal på tul er det forresten første barn?Litt samme som meg da har enda ikke vært på TUL, så håper alt er fint når jeg skal der om 13 dager
Ja, det håper jeg Nei, andre barn. Hun jeg har fra før av er 2 år. Jeg er bare så redd for sa eller mA. Har ikke hatt noen blødninger da.. bekymrer meg lettFøler meg heldig som ikke har vært super kvalm jeg sliter en del med bekkenet og korsryggen da, men jeg overlever enda. Vi får krysse og håpe på at du også får se et bankende hjerte når du skal på tul er det forresten første barn?
Jeg bekymrer meg også veldig lett!Ja, det håper jeg Nei, andre barn. Hun jeg har fra før av er 2 år. Jeg er bare så redd for sa eller mA. Har ikke hatt noen blødninger da.. bekymrer meg lett