Ikke kvalm og trøtt

Hønemor1989

Blir kjent med forumet
Påskekyllingene 2020
Hei! Trodde kvalm og trøtt nesten var obligatorisk i graviditet? Jeg er ikke kvalm eller trøtt i det hele tatt, kjenner bare litt murring og ryggsmerter. Flere som har det sånn?

Jeg har det sånn nå :) var litt mer småkvalm før. Jeg er fortsatt litt trøtt da:p

Jeg er 5+2 og er også plutselig mindre kvalm. Er enda litt trøtt da. Og brystene er store. Men jeg kjenner jeg bli bekymret for om det er noe galt..

Litt samme som meg da :) har enda ikke vært på TUL, så håper alt er fint når jeg skal der om 13 dager
Føler meg heldig som ikke har vært super kvalm:rolleyes: jeg sliter en del med bekkenet og korsryggen da, men jeg overlever enda. Vi får krysse og håpe på at du også får se et bankende hjerte når du skal på tul :Heartred er det forresten første barn?

Føler meg heldig som ikke har vært super kvalm:rolleyes: jeg sliter en del med bekkenet og korsryggen da, men jeg overlever enda. Vi får krysse og håpe på at du også får se et bankende hjerte når du skal på tul :Heartred er det forresten første barn?
Ja, det håper jeg ❤️ Nei, andre barn. Hun jeg har fra før av er 2 år. Jeg er bare så redd for sa eller mA. Har ikke hatt noen blødninger da.. bekymrer meg lett

Hos meg startet det not slutten av uke 6.
Før det merket jeg ikke annet enn uteblitt mens.

Ikke så plaget av tretthet, men kvalme derimot..

Er ikke uvanlig at det symtomet uteblir altså :) Så du skal ikke bekymre deg for det. Dessuten kan det fort være at det kommer kastende over deg. Hvem vet :P

Har heller ikke opplevd tretthet eller kvalme. Legger nesten ikke merke til graviditeten:Heartred Bare håper det er liv der på tul på tirsdag. Er da 8+0.

Back
Topp