Ikke kvalm i dag!!

Jetten

Flørter med forumet
Helt utrolig. Lykke! Jeg har fått i meg et helt eple (!) og er klar for en skogtur med hunden min. Jeg har virkelig trodd jeg var døden nær. Håper det holder seg sånn. Nå skal jeg kose meg med datteren min hele helgen og ta igjen masse Mathilda tid Ha en fin dag alle sammen.

Hmm...jeg har ikke hatt så veldig mye kvalme denne gangen... men idag tar den meg... klarer ikke å gå inn i kjøkkenet...begynner å kaste opp.. tror kvalmen din har kommet over til meg..hehehe...får ikke noe i meg...

Jeg håper du ikke blir kvalm og at det holder seg sånn 

hurra her er den også blitt bedere
det er bare helt supert å nesten føle seg normal igjen

Kvalmen har begynt å avta her også, fått beskjed å ta postafen de dagene som er værst. Men nå i dag så ser det jaggu ut til at jeg faktisk er mer sulten enn kvalm! :-)

Deilig med matlyst igjen da :) Og veldig mye hyggeligere hjemme

Hermansinmamma skrev:
Kvalmen har begynt å avta her også, fått beskjed å ta postafen de dagene som er værst. Men nå i dag så ser det jaggu ut til at jeg faktisk er mer sulten enn kvalm! :-)

Akkurat sånn her og..

Og idag har jeg klart meg uten prostafen og! :D Det er jo supert, for den slår meg skikkelig ut! :P

Rett etter jeg skrev innlegget så var det rett på dass, så er nok litt bedre, men ikke bra nok til å være uten postafen:-(

Back
Topp