Ikke "kok" de du er glad i

*Idapjus*

Forelsket i forumet
Tenk på dyr og barn som
settes igjen i bilen. Ikke "kok" de du er glad i... I Norge sender du: Reg nr på
bilen til 2282 for bileiers navn.

Håper så mange som mulig deler denne

Jeg bytta litt på rekkefølgen, barn så dyr, så postet jeg den på facebook som mange andre! :)

"Ser du en bil med innestengte dyr som lider i varmen, må du straks ringe politiet på telefon 02800. Haster det, har du lov til å knuse ruten og ta deg inn i bilen."  

Ellers kan man kontakte mattilsynet om du vet om dyr som er uten tilsyn mens eier er på ferie, ring da tlf 06040

AnaBanana skrev:

"Ser du en bil med innestengte dyr som lider i varmen, må du straks ringe politiet på telefon 02800. Haster det, har du lov til å knuse ruten og ta deg inn i bilen."  

Ellers kan man kontakte mattilsynet om du vet om dyr som er uten tilsyn mens eier er på ferie, ring da tlf 06040

Hva med barn? Synes fortsatt det er MYE verre enn med dyr altså.. :-/

Labambie skrev:
AnaBanana skrev:

Håper ikke folk drar på ferie og lar ungene være hjemme alene!! Og da har man vel barnevernet i så fall emoticon

Sliter med å få lov til å quote..

Labambie : Bekymringsmelding til barnevernet kanskje..?  Kan sikkert ringe til politiet og si ifra at ruten blir knust for å eventuelt hjelpe barnet? Ser for meg ett stykk livredd barn, men heller redd enn kokt.

denne er svensk da, men den viser hvertfal hvor ille det faktisk er

Labambie skrev:
AnaBanana skrev:

Nå hender det vel oftere at dyr blir satt igjen i bilen da.

Og tviler på at noen drar på ferie, og lar barnet bli igjen uten tilsyn.

Back
Topp