Ikke kjøpt vogn enda

Sofia85

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Tror vi nå (endelig) er enige om hvilken vogn vi skal ha. Ser at mange har fått vogn i hus allerede. Er det mange her som enda ikke har kjøpt? Må vel bare hive oss rundt å få den bestilt snart :-P

Vi har heller ikke kjøpt enda, men kommer nok til å bestille neste uke, ig heg gleder meg sånn :D

Vi har heller ikke kjøpt vogn enda... Eller noe som helst annet utstyr forsåvidt... Bortsett fra noe klær... Men blir handling til uka. Vi har heller ikke klart å bli enig om vogn, men ser ut til at det blir greit nå :) vet stort sett hva vi skal ha da, men fått beskjed om 4-8 ukers leveringstid på noe av det så begynner å haste litt :)

Fikk beskjed om å beregne 9 uker leveringstid på vogn hos barnas hus! Synes det var lenge.

Hvilken ble det da?

Hadde nok ikke hatt enda vi heller om det ikke var for at jeg har etter storebror ;p

Vi har bestilt :) Får den i slutten av mars/begynnelsen av april :)

Ikkje kjøpt vogn her heller. Er jo over 3 måneder igjen til termin!! Stresser ikke :-)

Vi har bestilt vogn, kunne være inntil 8 ukers leveringstid, så vi får den vel i februar/mars :)

Vi kjøper vogn innen 2 uker tenker jeg, men butikken sa at de trolig har den på lager og om ikke så er det 4-5 uker leveringstid bare. De kunne oppbevare vogna til nærmere april så vi slapp å ha den i veien når vi flyttet.

Vi bestilte vognen forrige uke og hentet den i går; så er ikke like lang ventetid overalt :)

Back
Topp