Ikke kjøpt noe utstyr enda

impatient

Andre møte med forumet
Altså er det eller var det flere enn meg som ikke har foretatt noen innkjøp før siste liten?

Har noe klær så det er ok men ikke seng, ikke vogn ikke noe annet til meg eller baby
Har termin 30.07 men det nærmer seg jo raskt her. Har sett litt i går og i dag men klarer ikke bestemme meg for noe..

Vil si du er litt sent ute, men du har tid. Du har tydeligvis hvilepuls, hehe.. butikkene er åpen hele året. Vogn kan være bestillingstid på hvis du ikke skal kjøpe brukt. Vogn, seng og bilstol ville jeg fikset

Støtter Sjof med at det er lurt å se på vogn/bilstol snart. Kan være litt leveringstid, som har blitt forverret etter korona :)

Vi kjøpte seng og vogn da jeg var rundt 20 uker gravid pga leveringstid. Bilstol har vi faktisk nettopp bare fått på plass, men det var det siste som gjensto ... Vi har ikke egen bil, nemlig, så leier bil for en periode og derfor ble det sånn. Men ellers er alt på plass. Jeg har termin 31.juli, men nå skal jeg ha pks om en uke (sannsynligvis - om det ikke blir endring av leie på baby), og da er jeg glad for at alt er ordnet ... Vi hadde ingenting fra før siden dette er første barn, og jeg er en sånn kontrollfreak som må ha alt på stell i goood tid haha at fødebagen ikke er helt 100% ferdig (trenger å vaske opp noe tøy) plager meg bitte litt :hilarious:

En som har mer hvilepuls enn meg :hilarious:
Vi har akkurat fått på plass bilstol. Ellers har vi hatt det meste fra storebror. Har bare ikke begynt å styre med ting før nå. Ville kjøpt inn det du ser for deg at du trenger den første tiden.

Noen håndklær til minsten
Teppe
Dyne og sengetøy
Et sted å sove i stue/soverom
Vogn
Bilstol
Stelleprodukter
Badebalje

Til deg:
Bind
Intimsåpe
Salve til brystvorter
Ammeinnlegg

Ellers lurt å se på Finn etter vogn nå siden det er leveringstid. Evt ta en tlf til butikk. Mange som har sommersalg nå. Så da kan du få tak i billige modeller som de har inne :joyful:

Ble litt bekymret over megselv jeg og så bestilte seng, stellebord og en vogn på finn. Så nå har baby et sted og sove i iaffal og bade det er ganske fremskritt. Skal sies at vi nettopp har flyttet så jeg føler alt har vært ganske overveldende mye.
Ser jo at det er ting jeg mangler enda får satse på særlig leveranse er ikke i form så klarer ikke dra ut heller.

Bare som litt krydder i hverdagen så virker ikke vaskemaskinen og service er satt til termin dato

Sniker fra september. Jeg har hatt absolutt alt klart i ukesvis. Det er faktisk litt artig at det finnes slike ytterpunkter :)

Back
Topp