ikke kjøp tannbørsteholder til barna!!!!!!!

Siriusa

Forelsket i forumet
Se hva jeg fant inni tannbørsteholderen til snuppa. SOPPVEKST. ikke rart hun har vært dårlig i jula[:o][:'(][:'(][:'(] Denne fåes kjøpt på APOTEKET, å det står den skal være 100%hygenisk. Både denne og tannkosten skiftes ut ofte, å det er ikke lenge siden jeg kjøpte tannkosteholderen. 100%hygenisk meg i rævva! stakkar jenta mi[:'(]

bildet.

hva er tannbørste holder?[8|]

her er alle tannbørstene i hver sitt tann glass[:)]

fisj... det er kjipt.

ORIGINAL: SweetCherry

hva er tannbørste holder?[8|]

her er alle tannbørstene i hver sitt tann glass[:)]

jeg la netopp ut et bildet[8D] prøvde å laste det opp i hovedinnlegget, men jeg er dum å blond så det fikk jeg ikke til[:-]

der kom bildet nr2. haha. sånn blir'e når jeg ikke skjønner hvordan jeg laster opp bilder[:-][&:] dette er en tannbørsteholder, som liksom skal være 100%hygenisk for barnetannbørster.. jess

[&:]

ORIGINAL: Siriusa

der kom bildet nr2. haha. sånn blir'e når jeg ikke skjønner hvordan jeg laster opp bilder[:-][&:] dette er en tannbørsteholder, som liksom skal være 100%hygenisk for barnetannbørster.. jess

uff, så ekkelt[:'(] (ikke den søte løven men bilde med soppen)

Ekkelt!!! [:'(] Men selvom det er ekkelt tror jeg nok ikke det har noen sammenheng med nåværende sykdom altså. Men kast den og skriv klagemail med bilder!

Alt må vel vaskes nøye uansett om det står at det er både ditt og datt??? (Har ikke sett sånne ting t tannbørster før)

Her blir tannglasset vasket ofte,samt kjøpt nye tannbørster når det trengs.
Men e e skeptisk t alt som heter at det er selvrensende i fra før av.
E av den typen som ikke trur nåkka før e ser det[:D]

Bra at du oppdaga det og fikk kasta tingen samt tannbørsten, så får vi håpe at jenta di slipp å bli mere syk[:)]

ORIGINAL: Gitte__

Har hatt og vaska den regelmessig[;)]

Det har jeg også. Vasker den i varmt vann, med engang jeg ser det legger seg litt tannkrem inni. soppen har kommet på kort tid, for det var sopp over hele tannkosten også[&:][&:]

aldri sett før, og totalt unødvendig produkt[8D]
sett det med hodet opp i et glass, da tørker den og får luft[:D]

jævlig bilde ja!

ORIGINAL: Labambie

Ekkelt!!! [:'(] Men selvom det er ekkelt tror jeg nok ikke det har noen sammenheng med nåværende sykdom altså. Men kast den og skriv klagemail med bilder!

ORIGINAL: Sofie.

Alt må vel vaskes nøye uansett om det står at det er både ditt og datt??? (Har ikke sett sånne ting t tannbørster før)

Her blir tannglasset vasket ofte,samt kjøpt nye tannbørster når det trengs.
Men e e skeptisk t alt som heter at det er selvrensende i fra før av.
E av den typen som ikke trur nåkka før e ser det[:D]

Bra at du oppdaga det og fikk kasta tingen samt tannbørsten, så får vi håpe at jenta di slipp å bli mere syk[:)]

Jeg hadde kjøpt inn masse tannbørsteholdere, skifter de ut 1gang i mnd, samt tannkosten.  men blir å sette tannbørste til snuppa i glass og fra nå av[:)]

Er vel ikke meningen å oppbevare tannbørsten hver dag i den. Tannbørster skal vel lufttørkes og ikke oppbevares fuktige, i beholdere.

ORIGINAL: Peppe Pepita

Er vel ikke meningen å oppbevare tannbørsten hver dag i den. Tannbørster skal vel lufttørkes og ikke oppbevares fuktige, i beholdere.

kall meg gjerne dum, for det synes jeg selv nå. men når jeg så ei veninne hadde en sånn en til barnet sitt, å fant den selv på apoteket, der det står den er 100% hygenisk osv så tenkte jeg at den måtte være fin. Det er også luftehull på den , så den er ikke helt tett. men hygenisk er den jo ikke da. så vil bare anbefale andre som måtte være så "dumme" som meg[;)]

Her fikk pjokken en slik i julegave sammen med flere andre ting. Henger på speilet uten børsten i.

Men hvordan får man det til å ikke vaske de - jeg vasker en holder som snuppa har fast på speilet, på badet, en gang i uka. Så vasker/skyller jeg også tannbørstene i glovarmt vann like ofte. Så er det også lurt å skifte tannbørste ofte.

Så å klage til leverandøren vil vel være dumt - som alt annet må jo disse også vaskes tenker jeg. Men noe annet er det hvis det står at de ikke trenger å vaskes - vilket høres merkelig i mine ører.

jeg fikk forstålse å at de er best å ha på når man er på reise... altså når man pakke de ned i toalettveska...

Back
Topp