Ikke kjøp babyplan

trallemamma

Gift med forumet
Jeg er ikke gravid, og tenker heller ikke bli det, men hadde noen g-tester liggende og tenlte å bruke dem opp. 5 early pregnancy test og en vanlig med sensitivitet på 25. 4 av 5 tidlig - tester fikk skyggestrek, og den på 25 fikk den dere ser vedlagt. Så jeg vil bare advare dere prøvere om det, for det er sinnsykt kjipt å få slike streker når man så inderlig vil bli gravid!! Med mindre man har is i magen og venter til IKM eller noe da, da vil de sikkert være tydligere.. Men hvis man er slik jeg var gjennom flere år, testet fra 8 dpo og myyyste på alle tester osv, da er ikke babyplan å anbefale. Jeg brukte wondfo og clearblue når vi prøvde, og der var det aldri skyggestrek med mindre jeg var gravid.
_20191117_130346.JPG
 
Jeg er superfornøyd med babyplan, aldri fått skygge og kun positiv ved faktisk graviditet
 
Så fint at mange har gode opplevelser da :) Har dere testet tidlig da, eller rett før IKM? Har lest så utrolig mange som er misfornøyde, men tenkte å gi det et forsøk selv likevel, men alt negativt andre hadde skrevet, ble liksom sant for meg når jeg så de testene der. Veldig kjedelig for prøvere å få opp håpet med slike streker, og den på bildet her er egentlig enda mer synlig i virkeligheten.
 
Så fint at mange har gode opplevelser da :) Har dere testet tidlig da, eller rett før IKM? Har lest så utrolig mange som er misfornøyde, men tenkte å gi det et forsøk selv likevel, men alt negativt andre hadde skrevet, ble liksom sant for meg når jeg så de testene der. Veldig kjedelig for prøvere å få opp håpet med slike streker, og den på bildet her er egentlig enda mer synlig i virkeligheten.

Sikker på at du ikke kan være gravid da? :facepalm:
 
Så fint at mange har gode opplevelser da :) Har dere testet tidlig da, eller rett før IKM? Har lest så utrolig mange som er misfornøyde, men tenkte å gi det et forsøk selv likevel, men alt negativt andre hadde skrevet, ble liksom sant for meg når jeg så de testene der. Veldig kjedelig for prøvere å få opp håpet med slike streker, og den på bildet her er egentlig enda mer synlig i virkeligheten.

Jeg testet fra sånn 8 dpo alle gangene :)
 
Skyggestrek er jo fordampningsstrek der det er urinen som legger igjen en skygge. Derfor man aldri skal lese av etter fristen :rolleyes: så det kan skje på alle tester... Blir det strek så er det jo strek :hilarious:
Jeg har dog aldri fått skygge på babyplan sine. Men har bare brukt ca 30 av de da :p eBay derimot.. :hilarious:
 
Så fint at mange har gode opplevelser da :) Har dere testet tidlig da, eller rett før IKM? Har lest så utrolig mange som er misfornøyde, men tenkte å gi det et forsøk selv likevel, men alt negativt andre hadde skrevet, ble liksom sant for meg når jeg så de testene der. Veldig kjedelig for prøvere å få opp håpet med slike streker, og den på bildet her er egentlig enda mer synlig i virkeligheten.

Jeg testet tidlig ja, fra 8-9 dpo
 
Da er det litt blanda erfaringer med andre ord da. Ble så overrasket og irritert bare, jeg har vært gravid 6 ganger og har prøvd fra 8 dpo 2 ganger om dagen gjennom utallige pp, og kun fått én skyggestrek før liksom, og på disse her var det på 5 av 6..det vil jeg kalle dårlig. Meg godt det ikke er slik for alle da. Jeg ville nok ikke kjøpt dem igjen, men nå skal jeg aldri mer kjøpe graviditetstester da, så da er det jo ikke så farlig for meg. Synes bare synd på alle prøver som skulle måtte få så masse falske streker.
 
Jeg er ikke gravid, og tenker heller ikke bli det, men hadde noen g-tester liggende og tenlte å bruke dem opp. 5 early pregnancy test og en vanlig med sensitivitet på 25. 4 av 5 tidlig - tester fikk skyggestrek, og den på 25 fikk den dere ser vedlagt. Så jeg vil bare advare dere prøvere om det, for det er sinnsykt kjipt å få slike streker når man så inderlig vil bli gravid!! Med mindre man har is i magen og venter til IKM eller noe da, da vil de sikkert være tydligere.. Men hvis man er slik jeg var gjennom flere år, testet fra 8 dpo og myyyste på alle tester osv, da er ikke babyplan å anbefale. Jeg brukte wondfo og clearblue når vi prøvde, og der var det aldri skyggestrek med mindre jeg var gravid. Vis vedlegget 312501
Hvor gamle er de da ?
 
Da er det litt blanda erfaringer med andre ord da. Ble så overrasket og irritert bare, jeg har vært gravid 6 ganger og har prøvd fra 8 dpo 2 ganger om dagen gjennom utallige pp, og kun fått én skyggestrek før liksom, og på disse her var det på 5 av 6..det vil jeg kalle dårlig. Meg godt det ikke er slik for alle da. Jeg ville nok ikke kjøpt dem igjen, men nå skal jeg aldri mer kjøpe graviditetstester da, så da er det jo ikke så farlig for meg. Synes bare synd på alle prøver som skulle måtte få så masse falske streker.
Dårlig parti da kanskje :bookworm: ikke noe andre hormongreier som kan utløse det? Bare synser litt.. men meget rart! Ville sendt de en mail hehe. Kanskje du får kompensasjon :meh::happy:
 
Jeg har også motsatt erfaring her. Aldri fått positive på disse - selv når jeg faktisk var gravid :hilarious:
 
Back
Topp