Ikke jordbær?

Jo? Klart du kan.

jeg spiste det på slutten av forrige svangerskap da det ble sommer og sol, og jeg spiste det på kake i går, tror de har gått bort fra jordbær. Vet det var ei greie for noen år siden.. :)

Er når man ammer at det før ble frarådet, men de har gått bort fra det. :)

Spis og kos deg:)
Bare skyll de godt først, som alt annet av frukt og grønt :)

Joda..
Før trodde man at hvis man spiste f.eks jordbær, reker eller peanøtter når man var gravid så var det større sannsynlighet for at barnet ble allergisk mot disse tingene. Nyere forskning viser visstnok det motsatte;)

Joda..
Før trodde man at hvis man spiste f.eks jordbær, reker eller peanøtter når man var gravid så var det større sannsynlighet for at barnet ble allergisk mot disse tingene. Nyere forskning viser visstnok det motsatte;)

Herlig! Elsker jordbær og når det kom på bordet i dag ble jeg veldig usikker på om jeg kunne spise det. Det var som sagt over her noe greier med gravide og jordbær for noen år siden. Skyller selvsagt all frukt vi spiser ! :)

Uten jordbær hadde det vært mange gretne gravide rundtom ;-)

Heldigvis kan man spise det, ellers vet jeg ikke hva jeg skulle gjort. Hatt litt dilla på det i det siste så :p

Jeg spiser jordbær med god samvittighet :)

Spis! Fra gammelt av sa mm at gravide og ammende ikke skulle spise jordbær, men de er nå klarert ;)

Back
Topp