Ikke ja eller nei svar

I perioder er jeg glad i å strikke. Må bare ha et fengende prosjekt :)

Har du dyr?
 
Ingen dyr her annet enn hybelkaniner.

Har dere planer om eget babyrom?
 
Vi har et gjesterom som vi har planer om å innrede til barnerom etterhvert :)

Har dere stort hus/leilighet?
 
Oi, vanskelig spørsmål. Jeg er brunette, men har hatt det blondt, stripete, rødling og mørkere brunt. Men de siste 5 årene har jeg hatt det helt naturlig og trives godt med det :)

Har du vært i USA?
 
har vært mange steder, men har nok ikke vært der.

Liker du å sminke deg ?
 
Jeg er ikke noe flink til å sminke meg, og føler ikke behovet til hverdags. Så jeg kan vel ikke påstå det er noe jeg liker.

Sover du godt for tiden?
 
Jeg sover ganske bra faktisk! Nå har det vært litt kaldere på nettene noen dager, så det hjelper. Blir nok verre denne uka når det er meldt 27-29 grader :p

Gleder partneren din seg til å bli pappa?
 
Jeg tror han gleder seg. Han er ikke så god til å uttrykke seg, men han er borte og stryker litt på magen innimellom :love017

Har du fått synlig babykul?
 
Nå ser jeg en liten klump nederst på magen! :D Nå er den der stort sett hele tiden, og ikke bare når jeg må veldig tisse :laughing002

Følger du med på en spesiell serie? :)
 
Om jeg gjør! Kanskje ikke en spesiell, men litt for mange. Nå for tiden ler jeg godt av «Best før» med Linn Skåber.

Hvilken gjenstand er mest verdifull for deg? Som du eier.
 
ikke et ja eller nei spm men svarer;) har vel kun babytingwnen jeg kjøpte til min sønn som er veldig spesielt for meg mest er vel avstøpning av føttene hans.

Har du badet i år?
 
Jeg har badet 3 ganger til nå :)

Er du ryddig av deg?
 
Vet ikke hva jeg skal svare på det, både og. Jeg roter som en helt men rydder også opp alt.

Er du forfengelig ?
 
Jeg føler ikke det selv :hilarious: Kan godt sminke meg og stelle meg fint, men bryr meg heller ikke om jeg går sminkefri i joggebukse på butikken :)

Liker du varmen vi har nå?
 
Var heldig å dro til Sørlandet før hetebølgen kom til Østlandet. Her har det vært sval vind og maks 25 grader, og er veldig fornøyd med det :)

Har du begynt å planlegge barnerommet?
 
Er glad i dyr, men ønsker ikke å ha noe dyr selv.

Bor du i hus?
 
Er vel glad for det på mange måter, men skulle heller bodd i et varmt land på en strand.

Ser du på serier?
 
Back
Topp