Ikke i tvil mer..

Reidun

Gift med forumet
det er babyen jeg kjenner inne der!! Vært usikker en stund, men kjenner det bare mer og mer og sterkere nå!! Fremdeles fiskehale"spark", men sterke!! ♡♡♡
ca 1 1/2 uke tidligere enn sist!!

Ååå!! Så gøy! :) ❤ hvor mangen uker er du nå? (Om du har ticker ser jeg den ikke på mobilen :p )

så gøøy! åh jeg skulle ønske jeg visste hva man skulle "kjenne etter" .. fortsatt litt tidlig med meg da, 12+3... hvor langt på vei er du? :)

Første gangen jeg merket noe i første svangerskap kjenntes det ut som en pitte liten fiske hale som "klassket" meg på innsiden av magen min ;)

For en fin følelse :-). Husker også første gangen jeg var gravid så kjente jeg sånn fiskehale følelse :-). Gleder meg til å kjenne det denne gangen også. Har kjent sånn boble følelse flere ganger men tror ikke at det er bebi lille jeg har kjent :-)

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Tidlig alle her ikke kjenner noe da, vil også.. Men med jenta mi kjente jeg ikke noe før jeg var en 17 tror jeg. Men da lå morkaken foran og..

Kjenner ingenting, nesten 14 uker. Tror det er det mest normale til alle dere som nå blir bekymret fordi dere ikke har kjent noe ennå!

Jeg er 13 +2 og syntes av og til jeg kan kjenne noe...men er fortsatt litt usikker om d er luft i systemet eller lille smurfen som røre på seg :)

Jeg kjente ikke noe med jonas før jeg var 20 uker på vei.. morkaka og flesk gjørde vel jobben vanskelig tenker jeg :P hehe Håper på å kjenne tidligere denne gangen :)

Hærlig <3

Venter fortsatt på å kjenne noe. Vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller, men har hørt det skal kjennes ut som fiskehale eller bobler. Vet ikke om jeg har kjent noe sånt enda, men kjenner etter støtt:) Er 14+4 idag. Er det litt tidlig enda kanskje!?

Back
Topp