ikke i form

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
kvalm hele tiden i dag, siden i natt, sovet dårlig, spiser med blir ikke kvitt den, vondt i ryggen eter mye ståing på jobb i går...litt sliten her....
så ringte sjefen og sa jeg var syk, synes det er viktig å ta litt vare på helsa nå, spesielt viktig for min del ettersom denne prosessen har vært lang og tung i seg selv..
hvis det blir flere slike dager, så får jeg bare fortelle sjefen åssen det er at jeg er gravid...
har brukt mye egenmld det siste året pga prøverørsprosessen...så føler meg ikke helt vel å bruke det...
men satser på at jeg føler meg bedre i morgen, og en dags hvile gjør susen og kanskje en god natts søvn :)
hadde ikke dere gjort det samme eller overdriver jeg?

Jeg er student, så har vært noen morgener jeg har tatt avgjørelsen om at jeg ikke orker å dra på forelesning. Er heldig sånn sett :) Synes dere som har jobber, er tøffe, og det er ikke rart man blir sliten i blant! Det er viktig at kroppen får tatt seg inn i blant. Det er sikkert en vanskelig balanse å finne - hva er å presse seg for mye, og hva er "latskap"? 

Tror så lenge det dreier seg om noen få dager, eller at man har sagt i fra til ledelsen slik at de kan finne erstatnnger, må det gå bra :) Men bare tenker høyt, jeg...

Jeg er student, så har vært noen morgener jeg har tatt avgjørelsen om at jeg ikke orker å dra på forelesning. Er heldig sånn sett :) Synes dere som har jobber, er tøffe, og det er ikke rart man blir sliten i blant! Det er viktig at kroppen får tatt seg inn i blant. Det er sikkert en vanskelig balanse å finne - hva er å presse seg for mye, og hva er "latskap"? 

Tror så lenge det dreier seg om noen få dager, eller at man har sagt i fra til ledelsen slik at de kan finne erstatnnger, må det gå bra :) Men bare tenker høyt, jeg...

Jeg syns du gjør helt rett i å ta det med ro!! Er det en tid vi absolutt skal ta vare på oss selv så er det når vi bærer barn syns jeg. Jeg går 100% sykemeldt med god samvittighet! Det er når du presser deg at formen blir på sitt værste. Jeg greier så vidt å gjøre bare de helt elementære gjøremål om dagen. Resten av tiden blir tilbringt på sofaen. Slapp av og pass på babyen(e) din:)

Jeg syns du gjør helt rett i å ta det med ro!! Er det en tid vi absolutt skal ta vare på oss selv så er det når vi bærer barn syns jeg. Jeg går 100% sykemeldt med god samvittighet! Det er når du presser deg at formen blir på sitt værste. Jeg greier så vidt å gjøre bare de helt elementære gjøremål om dagen. Resten av tiden blir tilbringt på sofaen. Slapp av og pass på babyen(e) din:)

takk :)
har litt dårlig samvittighet..men jeg må ta vare på spiren min...betyr alt <3
sofaen som blir min gode venn i dag kjenner jeg, sammen med pleddet mitt...

takk :)
har litt dårlig samvittighet..men jeg må ta vare på spiren min...betyr alt <3
sofaen som blir min gode venn i dag kjenner jeg, sammen med pleddet mitt...

Back
Topp