ikke i form

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
kvalm hele tiden i dag, siden i natt, sovet dårlig, spiser med blir ikke kvitt den, vondt i ryggen eter mye ståing på jobb i går...litt sliten her....
så ringte sjefen og sa jeg var syk, synes det er viktig å ta litt vare på helsa nå, spesielt viktig for min del ettersom denne prosessen har vært lang og tung i seg selv..
hvis det blir flere slike dager, så får jeg bare fortelle sjefen åssen det er at jeg er gravid...
har brukt mye egenmld det siste året pga prøverørsprosessen...så føler meg ikke helt vel å bruke det...
men satser på at jeg føler meg bedre i morgen, og en dags hvile gjør susen og kanskje en god natts søvn :)
hadde ikke dere gjort det samme eller overdriver jeg?

Jeg er student, så har vært noen morgener jeg har tatt avgjørelsen om at jeg ikke orker å dra på forelesning. Er heldig sånn sett :) Synes dere som har jobber, er tøffe, og det er ikke rart man blir sliten i blant! Det er viktig at kroppen får tatt seg inn i blant. Det er sikkert en vanskelig balanse å finne - hva er å presse seg for mye, og hva er "latskap"? 

Tror så lenge det dreier seg om noen få dager, eller at man har sagt i fra til ledelsen slik at de kan finne erstatnnger, må det gå bra :) Men bare tenker høyt, jeg...

Jeg er student, så har vært noen morgener jeg har tatt avgjørelsen om at jeg ikke orker å dra på forelesning. Er heldig sånn sett :) Synes dere som har jobber, er tøffe, og det er ikke rart man blir sliten i blant! Det er viktig at kroppen får tatt seg inn i blant. Det er sikkert en vanskelig balanse å finne - hva er å presse seg for mye, og hva er "latskap"? 

Tror så lenge det dreier seg om noen få dager, eller at man har sagt i fra til ledelsen slik at de kan finne erstatnnger, må det gå bra :) Men bare tenker høyt, jeg...