Ikke i form idag

Foxy84

Gift med forumet
Ja idag er terminen min, og jeg er ikke i form.

Jeg sov skikkelig dårlig i natt, jeg trodde nesten lille gutt prøvde å få vannet til å gå, han var skikkelig i farta i natt, følte som han prøvde å ta rennefart ut, men stanga i hullet...

Ble så ille at jeg ikke klarte å sove, måtte opp fler ganger for å rette meg opp...lille gærningen hadde det mye moro med blæra og underlivet til mamma i natt.

Så jeg har vært oppe vær time i natt, og våknet 0800....så gjett om denne kroppen er trett.

Men jeg er liksom ikke trett heller, jeg er vandt til å være mye oppe om kvelden, men likevel ha energi når jeg står opp, men ikke idag.

Skal vente 1-2 timer til så skal jeg gå å legge meg igjen, håpe å få litt mer ut av det.

Ikke noe slimpropp, vann....bare rett og slett null energi idag...

Lille gutt, nå kan du komme.

Huff, slike netter har jeg også hatt flere av i det siste. Utrolig slitsomt! Får håpe at du får hvilt deg noen timer og at fødselen setter igang iløpet av dagen;-) lov å håpe! Nærmer seg gjør det uansett, så lykke til:)

Skjønner godt hva du mener me null energi! Har også vært sånn noen dager nå. Har ennda 2 uker til termin. Sover dårlig om nettene, svetter av ingen ting, ingen matlyst, skikkelig tungt å få ræva opp av sofan, blir sliten av ingen ting, skikkelig lei rett å slett! Håper egentlig ikke lillegutten har tenkt seg ut nå, for da vet jeg rett å slett ikke om jeg har nok energi til å gå gjennom fødselen! BAH!!!

hørtes slitsomt ut, får håpe du får deg noen timers hvile og at han bestemmer seg for å komme ut snart!

Puh, netter uten søvn er slitsomt, men har funnet ut at det bare er å sove på dagen, uten dårlig samvittighet! Så, jeg blunder litt hver dag, 2-3 timer gjerne:)

Dette hørtes veldig kjent ut..... De siste nettene har jeg også vært våken 1 gang i timen, må opp å røre på meg uten at jeg er helt sikker på hvorfor... Har blitt en del vanskeligere å finne en god sovestilling pga halsbrannen og vann i kroppen. Hendene prikker og dovner bort, på morgenen er det direkte vondt i 2 fingre......  hehehehehe...... Jeg har vært i flott form til nå, mens idag er jeg bare helt tom.   Til og med tante og bestemor måtte spørre meg idag om jeg er sliten. Igår var vi jo på bytur sammen og formen min var flott... 
Ja ja...ikke lenge igjen nå :)

Back
Topp