Ikke hikke på 2 dager

MammantilK

Forelsket i forumet
Min lille har gjerne hikket opp til 2 ganger hver dag. Og jeg har kjent det siden 6 måned. Disse 2 siste dagene har hun ikke hikket i det hele tatt. Blir bekymret med engang:( Er det flere som har opplevd det? (Hun er aktiv har ikke merket noe forandring der, bare på hikken)

Opplever det samme her innimellom. Jordmor sa at det kan variere veldig, ingenting å bekymre seg for :-) viktigste er at bevegelsene er der.

Her varierer det en del hvor ofte hun hikker. Kan være flere ganger om dagen den ene dagen, og så ingen den/de neste dagene. :)
Jeg har forstått det som at bevegelse er mye viktigere enn hikking. Hikking regnes visst ikke engang som bevegelse heller.

Her varierer det en del hvor ofte hun hikker. Kan være flere ganger om dagen den ene dagen, og så ingen den/de neste dagene. :)
Jeg har forstått det som at bevegelse er mye viktigere enn hikking. Hikking regnes visst ikke engang som bevegelse heller.
Det er beroliggende å høre :)

Varierer veldig her også. Noen dager hikker hun ofte og hardt, andre dager et par ganger, mens det så kan gå et par dager imellom ... :)

Varierer her også.
Og ja hikke regnes ikke som bevegelse, for det er en refleks. Som barnet kan gjøre uansett om det har det bra eller ikke inni magen. JM sa at det var visst et tegn på at babyen hadde drukket en del fostervann inni der.

Back
Topp