Ikke heng ting på styret på vogna

Kjekt og vite!

Bugaboo buffalo vogna vår skal tåle 16kg belastning på håndtaket. Så håper inderlig det stemmer:o

Heller ødelagt vogn enn ødelagt rygg! Så fortsetter med å henge stelleveska på vogna, ja!

Enig her :) Er tungt nok som det er å gå gravid for så å lesa på med belastningen frå stelleveske osv.

Jeg har en simo stelleveske som fulgte med vogna. Men det er skjeldent jeg putter noe som er tungt oppi...

Ville ikke tatt sjansen med å henge noe der uansett lenger. Vogna velta med babyen min på under 2 mnd oppi, og DET føltes ikke godt. Da bærer jeg heller tungt.

Heller ødelagt vogn enn ødelagt rygg! Så fortsetter med å henge stelleveska på vogna, ja!
Kan du ikke sette den under vogna?? Det gjorde jeg når den bør tung.

Det var ny info, syns det siste bilde de har der var litt over the top, håper ikke de fleste putter så mange ting der ;)
Jeg har med god samvittighet flaskeholder og tinkafu kroker som stelleveska henger i og de blir værende på vogna!
Nå veier ikke de tingene spesielt mye og stelleveska har blitt utrolig mye lettere etter at snuppa slutta med mme ;)
Men andre ting går under vogna, er jo en grunn til at man har den muligheten ;)

Går jo an å legge under vogna ;)

Kan du ikke sette den under vogna?? Det gjorde jeg når den bør tung.

Altså, det er jo grenser for hvor tung den stelleveska er (vil tippe at det begrenser seg til maks 5 kg på det tyngste), så vogna tåler det. Og skulle dem ikke tåle det, så er det bedre at vogna tar støyten framfor ryggen og skuldrene mine.
Har forøvrig en Bugaboo cameleon, så med bagdelen er det ikke lett å bruke kurven til ting som skal være lett tilgjengelig i en fei.
Nå dom jeg bruker sportsvogndelen er kurven "tilgjengelig", og bruker den til f eks matvarer, men stellebag og andre handleposer henges på styret. Og nei, seff så holder ikke vogna på å tippe, med mindre man ikke har et relativt greit øyemål hva angår vektfordelingsprinsipp. Greit nok at kanskje vogna blir litt "slitt", men det er jo bare å regne med når man bruker en bruksgjenstand....

Det jeg er mest bekymra for er at folk setter varme drikker i koppholderen når barnet sitter i vogna rett under uten kalesje over. En liten hump i veien og kaffen kan ramle rett i hodet på ungen :eek:

Spesielt riski er det på Carena vogner som har integrert koppholder i plast rett over hodet på ungen.

Jeg legger stortsett ting under vognen, synes det er ubehagelig å ha stellevesken hengende frampå vognen.. Har aldri vært et problem med å legge de i kurven under vognen :)

Jeg har mye heller ting under.
Så en gang en Simo vogn på bussen. Den er diger til å begynne med, men med stellevesken ble den enda lengre. Så det var så vidt folk kom seg forbi. Det er en uting synes jeg. Når det i tillegg kan skade vognen så er jeg enda gladere for at jeg alltid har hatt mitt utstyr under vognen :)

Henger primært ingenting på vognen da jeg har sett vogner tippe ..... legger det under vognen heller. .. det som ikke får plass der det bærer vi.. og ... Ingen varme drikker i koppholderen, kjempe skummelt om det skulle komme på ungem

Back
Topp