Ikke helt som det skal være...?

Bruker95sk

Blir kjent med forumet
Var i dusjen nå i kveld og skulle vaske meg "der nede" da jeg kjente at noe ikke var helt som det skulle være. Det kjennes nemlig ut som det står et hode innenfor sjedeåpningen! Noen som har vært ute for noe slikt før??
Var til 6-ukerskontroll på fredag og da så alt fint ut. Ringte straks amk, de anbefalte meg å kontakte legen i morgen tidlig, kjenne etter vondter eller feber iløpet av natta, men foreløpig var det ikke akutt...
Er så himla redd for at det skal være noe, og det er det vell - for det skal ikke være sånn :( :( :(

Leander født 3. Juli 2013
Termin 5. Juli 2013

Hmm. Hos meg er det noe i skjedeåpningen som ikke har vært der før, og jeg innbiller meg at det kan være et
blærefremfall utifra hva jeg har lest. Kan det være noe sånt?

Jeg har ingen lekkasjer, men når jeg tisser og stopper strålen, så får det motsatt effekt, jeg tisser mer. Skal visst være mulig å "trene den på plass" med knipeøvelser.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gutten vår meldte sin ankomst 13/7 ❤ Termin 25/7.

Det hørtes skremmende ut. Bra at du allerede har prata med helsepersonell iallfall. Håper det går fint med deg.

Hmm. Hos meg er det noe i skjedeåpningen som ikke har vært der før, og jeg innbiller meg at det kan være et
blærefremfall utifra hva jeg har lest. Kan det være noe sånt?

Jeg har ingen lekkasjer, men når jeg tisser og stopper strålen, så får det motsatt effekt, jeg tisser mer. Skal visst være mulig å "trene den på plass" med knipeøvelser.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro... Har i alle fall full kontroll når jeg tisser og klarer fint å stenge av strålen, men hvem vet.
Skal i alle fall komme meg til legen i morgen og høre hva han sier så får jeg dele det her.. :)

Termin 5. Juli 2013

Masse lykke til! Håper det ikke er noe galt :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Uff, ja lykke til :)

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Har noe lignende, som et fremmedlegeme der nede, men ikke vondt , så nå er jeg spent på hva de fant ut hos deg?

De tror det kan være nedsunket livmor så jeg må tilbake i morgen for ny undersøkelse da lege hadde "dårlig tid" i dag....

Termin 5. Juli 2013

Huff så ekkelt. Hørtes ut som samme følelse jeg hadde dag 2 og 3 dag det ''falt'' ut digre klumper med levret blod + hinne hos meg... Lykke til! Håper det ikke er noe farlig.

Kontroll hos lege i går viste at jeg har et blærefremfall..

Termin 5. Juli 2013

Kontroll hos lege i går viste at jeg har et blærefremfall..

Termin 5. Juli 2013
Gjør de noe med det?
Lurer på om ikke det er det jeg også har.
Legen nevnte noe om at vi kunne fikse opp litt etter dette svangerskapet da jeg har hatt slik siden etter jeg fikk snuppa for snart elleve år siden.
Skal dit i morgen, så får vi se hva han sier.

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Foreløpig gjør de ikke noe med det, den kan visstnok gå seg til, og komplikasjonene etter en evnt operasjon er større en problemene jeg har nå.
Om det ikke var blitt bedre om en mnd el to så måtte jeg til gynlege for å vurdere operasjon.

Termin 5. Juli 2013

Uff :(
Om det hjelper, så er det visst ganske vanlig. Relativt sikker på at det er det eller livmoren hos meg også. Kjenner det synker ned når jeg går :/

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Var på kontroll hos legen i dag.
Ikke gyn da jeg har time på gyn.pol på sykehuset på tirsdag. Det var unødvendig å utsette meg for to slike ubehag tett på hverandre ;)
Han sa da at jeg skulle nevne at de måtte sjekke for fremfall av livmor og skjedevegger.
Det var unødvendig at jeg skulle sjekke for så å sende henvisning siden jeg likevel skulle dit nå.

Etter det jeg har funnet ut så er det dette det kan ende opp med ved en evt operasjon
http://www.ahus.no/pasient/behandli...g-vaginalplastikk-evt-med-spinafiksasjon.aspx

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Ja, har også lest på det, så jeg blir ikke å ta noen operasjon, enda i alle fall. Dersom jeg blir veldig plaget skal jeg vurdere det, men nå som jeg vet hva det er så gjør det ikke så mye.
Får heller venne meg til å drikke mye, så forebygger jeg faren for uvi ;) hehe!

Termin 5. Juli 2013

Ja, har også lest på det, så jeg blir ikke å ta noen operasjon, enda i alle fall. Dersom jeg blir veldig plaget skal jeg vurdere det, men nå som jeg vet hva det er så gjør det ikke så mye.
Får heller venne meg til å drikke mye, så forebygger jeg faren for uvi ;) hehe!

Termin 5. Juli 2013
Jeg er veldig plaget med uvi bortsett fra under graviditet.
Og vi er ferdig med barn, så dette kan være en løsning for meg.
Men får se etter jeg har vært på gyn pol på tirsdag ;)

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Men jeg har klart meg fint i mange år uten å gjøre noe med det ;)

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Back
Topp